سنسور کیلومتر ال 90


برای استعلام تلفنی محصول تماس بگیرید.

میتوانید با شماره 33969813 - 021 تماس بگیرید

ضمانت کالا

اصل بودن محصول

بهترین قیمت

پرداخت انلاین

پیشتبانی

ارسال با پست

سنسور کیلومتر ال 90

سنسور کیلومتر ال 90 با توجه به داشتن یک پایه خروجی می تواند به صورت پالس، اطلاعات مربوط به سرعت خودرو را به شما اعلام کند.
سنسور کیلومتر ال نود اصلی همواره در حال فعالیت است و با دنده همواره در ارتباط است.

سنسور کیلومتر چیست؟

سنسوری است که سرعت خودرو را با استفاده از چرخدنده مستقر بر شافت خروجی گیربکس« و در برخی خودروها، خروجی دیفرانسیل » به پشت آمپر و ecu ارسال می کند.

خودروهای خیلی جدید این سنسور را ندارند، بلکه ecu این اطلاعات را با در نظر گرفتن میانگین سرعت چرخها که از سنسور سرعت چرخها که برای سیستم ترمز ABS لحاظ شده دریافت می کند.

محل قرار گیری سنسور کیلومتر ال 90

سنسور کیلومتر ال 90 بر روی دنده کیلومتر شمار قرار دارد. البته در برخی از خودروهای جدید از سنسور در محل های دیگر مانند دیفرانسیل استفاده می شود.
سیم کشی سنسور کیلومتر ال 90 در سریع ترین زمان ممکن به کامپیوتر خودرو وصل می شود .

علایم خرابی سنسور کیلومتر ال 90 کدامند؟

1.از کار افتادن نشانگر کیلومتر در پشت آمپر
2.شلاقه زدن عقربه کیلومتر
3. خاموش شدن خودرو در دست اندازها و گاها پشت چراغ قرمز

سنسور کیلومتر ال نود بر پوست ی گیربکس و روی دنده کیلومتر شمار گیربکس نصب می شود. از وظایف سنسور کیلومتر می توان به موارد زیر اشاره کرد :

1 – مشخص نمودن سرعت خودرو
2 – تثبیت کردن دور موتور در هنگام حرکت
3 – بهینه سازی پیشرانه خودرو
4 – کاهش نوسانات خودرو

روش عیب یابی سنسور کیلومتر ال 90

در صورت خرابی این سنسور ، خودرو هنگام توقف آنی ، خاموش می کند و یا در سر بالایی و در هنگام دنده دادن معکوس ریپ می زند . و همچنین می تواند باعث از کار افتادن صفحه کیلومتر شمار یا خطا نشان دادن آن شود .و در بعضی خودرو ها این دیده شده که بیشتر از دور موتور 3 اتومبیل دیگر گاز نمی خورد.

نحوه تعویض سنسور کیلومتر ال نود 


برای تعویض سنسور کیلومتر ال نود، شما باید به متخصصان مراجعه کنید. در صورتی که قصد دارید که خودتان تعویض سنسور کیلومتر را انجام دهید، می توانید با مشاهده ویدیوهای آموزشی در رابطه با تعویض سنسور تعویض کیلومتر، این کار را انجام دهید.
شما برای انجام دادن تعویض سنسور کیلومتر ال نود اصلی به بهترین شکل ممکن می توانید این کار را به کاربلدان و با تجربه های این حوزه بسپارید.
در این ویدیوها توضیح داده شده است که شما باید به چه صورتی تعویض سنسور ال نود را انجام دهید و شما با مشاهده و انجام دادن مراحل این ویدیوها، می توانید سنسور خودرو را تعویض کنید.


نحوه تشخیص سنسور کیلومتر اصل از فیک


امروزه برخی از سودجویان اقدام به پخش و تولید سنسور ماشین های مختلف می کنند.
سنسور کیلومتر ال نود اصلی دارای طول عمر بالاتری نسبت به محصولات مشابه فیک و با کیفیت هستند و در طول گذر زمان دچار تعمیر و خرابی می شوند.
سنسورهای کیلومتر بی کیفیت و فیک بعد از گذشت چند ماه ممکن است که سرعت خودرو را به اشتباه نشان دهند و عملکرد مناسب خود را از دست دهند. 
این سنسورهای بی کیفیت طول عمر بسیار پایینی دارند و بعد از استفاده متعدد ممکن است که دیگر فعالیت نکنند و عملکرد اولیه خود را از دست دهند.
شما برای تشخیص سنسور کیلومتر ال نود اصلی از فیک می توانید با مشاوره از متخصصان این قطعه را خریداری کنید.
شما با خرید سنسور کیلومتر ال نود از فروشگاه رنو پخش دیگر دغدغه ای از بابت اصل بودن یا فیک بودن این قطعه ندارید و با خیال راحت می توانید این قطعه را از فروشگاه رنو پخش خریداری کنید.


قیمت سنسور کیلومتر ال نود


این قطعه قیمتی حدود 350 الی 500 هزار تومان دارد که با توجه به کیفیت و برند تولید کننده این قطعه، قیمت ها نیز متغیر می باشد.
شما برای خرید و استعلام موجودی و قیمت سنسور کیلومتر ال نود در فروشگاه رنو پخش، می توانید با این فروشگاه در ارتباط باشید و در صورت موجود بودن این قطعه، همکاران ما در فروشگاه رنو پخش، قیمت مناسب را به شما ارائه می کنند. سایر قطعات یدکی ال 90 را هم می توانید از سایت تخصصی لوازم یدکی رنو (رنوپخش) تهیه کنید.