لنت جلو رنو ساندرو اورجینال


2,000,000 تومان

ضمانت کالا

اصل بودن محصول

بهترین قیمت

پرداخت انلاین

پیشتبانی

ارسال با پست

لنت ترمز خودرو، یکی از قطعاتی است که در صورت خرابی یا کارکرد ضعیف می تواند خطرات زیادی را به وجود بیاورد. لنت جلو ساندرو باید به گونه ای باشد که با کوچکترین اشاره، فعالیت بالایی داشته باشد و در سریع ترین زمان ممکن ترمز خودروی شما را فعال کند. لنت جلو اورجینال ساندرو این لنت کاملا فابریک رنو ساندرو بوده و ساخت کشور فرانسه میباشد. زمان تعویض لنت رو میتوان از موارد زیر پی برد. زمانی که سطح لنت تمام می ‌شود ارتباط برقی با دیسک برقرار می ‌کند. به محض بر‌قراری این ارتباط چراغ ترمز به نشانه تعویض آن روشن می ‌شود. قطعات ساندرو و لوازم جانبی آنرا از فروشگاه رنوپخش تهیه کنید.

نشانه دیگری نیز برای تعویض لنت وجود دارد، اگر سیستم ترمز شروع به تولید سر و صدای غیر معمول کند، نشان ‌دهنده اتمام عمر لنت ها است..

 چک کردن میزان لنت ها ترمز از طریق باز کردن چرخ و مشاهده کالپیر است، 

لنت ترمز ساندرو

لنت ترمز ساندرو کاملا فابریکی بوده و ساخت و تولید شده کشور فرانسه است.

لنت ترمز ساندرو دارای کیفیت بالایی است و همواره افراد زیادی با فروشگاه رنو پخش در ارتباط بوده اند و از این لنت ترمز ساندرو اتوماتیک، رضایت کامل را داشته اند.

لنت ترمز ساندرو اتوماتیک به این علت که فعالیت بسیار بالایی دارد، سطح ارتباط زیادی با دیسک دارد و در صورت گرفتن ترمز توسط رانندگان به صورت لحظه ای عمل می کند و در کسری از ثانیه فعالیت ترمز ماشین به درست ترین شکل انجام می شود.

فروشگاه رنو پخش، بهترین لنت ترمز ساندرو اتوماتیک را برای شما مشتریان عرضه می کند و همواره قیمت لنت جلو ساندرو

را با توجه به وضع اقتصادی، در نازلترین قیمت محاسبه و تعیین می کند.

بهترین مارک لنت ترمز ساندرو

بهترین لنت ترمز ساندرو اتومات، لنتی است که فابریکی کارخانه است. یعنی که این لنت توسط خود کارخانه تولید و به بازار عرضه می شود و به اصطلاح فابریکی کارخانه است.

البته که برخی از تولید کنندگان قطعات یدکی اقدام به تولید لنت ترمز ساندرو اتوماتیک کرده اند، اما به جرئت کامل می توان گفته که بهترین مارک لنت ترمز ساندرو، لنت ترمز ساندرو اتوماتیک فابریکی کارخانه است.

قیمت لنت ساندرو، در عملکرد و کارکرد لنت ترمز تاثیر بسیار زیادی دارد. شاید بگویید که قیمت چه ربطی به کیفیت لنت جلو ساندرو اتوماتیک دارد. اما باید گفت که برخی از لنت ها دارای قیمت های بسیار نازل تری هستند که به علت بی کیفیت بودن یا فیک بودن آن ها است.

قیمت روز لنت ترمز جلو رنو ساندرو اتوماتیک و دنده ای

قیمت روز لنت ترمز ساندرو اتوماتیک همواره به این دلیل که این لنت ها به صورت فابریکی کارخانه هستند و به عواملی مانند نرخ ارز و تورم بستگی دارند، در حال تغییر است اما در فروشگاه رنو پخش تلاش بر این بوده است که قیمت ثابت و نازلی را برای مشتریان در نظر گرفته تا در وضعیت فعلی اقتصادی افراد بتوانند به راحتی این لنت ترمز ساندرو را خریداری کنند.

قیمت لنت جلو ساندرو در فروشگاه رنو پخش معادل 810 هزار تومان است که نسبت به سایر فروشگاه های قطعات فروشی، بسیار مناسب تر و نازل تر می باشد.

قیمت لنت جلو ساندرو استپ وی با توجه به آخرین تغییرات محاسبه و تعیین شده است و شما برای استعلام قیمت می توانید با کارشناسان رنو پخش در ارتباط باشید.

زمان تعویض لنت ترمز ساندرو

در واقع لنت ها با توجه به ویژگی ها و کاکردی که دارند و احتمالا شما هم نیز از آن ها با خبر هستید، دچار ساییدگی می شوند و دیگر کارکرد خود را بعد از مدتی ندارند.

لنت ترمز ساندرو اتوماتیک یک قطعه همیشگی و دائمی در خودروی شما نیست و این قطعه باید بعد از مدتی عوض گردد.

طبق آمار لنت ها معمولا بعد از 112 هزار کیلومتر و طبق برخی آمارهای دیگر تا 160 هزار کیلومتر نیز کارکرد دارند و در واقع عمر مفید لنت جلو ساندرو اتوماتیک است. اما آنچان نمی شود به این گفته ها و آمار اطمینان داشت.

عمر لنت شما و زمان تعویض لنت ترمز ساندرو، بستگی به کارکرد خودروی شما و سبک رانندگی شما دارد.