زه کروم جلو پنجره رنو ساندرو


750,000 تومان

ضمانت کالا

اصل بودن محصول

بهترین قیمت

پرداخت انلاین

پیشتبانی

ارسال با پست

در صورت خرید این قطعه محصول زیر را هدیه خواهید گرفت

معرفی زه کاپوت رنو ساندرو
زیبایی خودرو همیشه از مسائلی بوده که ذهن خودرو سازان و صاحبان خودرو را به خود مشغول کرده است.خودرو سازان هم به جهت فروش بالاتر و هم به جهت افزایش زیبایی و کیفیت خودرو سعی در بالا تر بردن کیفیت دیزاین و طراحی خودروی تولیدی خود دارند.اماراضی کردن همه ی سلیقه ها و افراد کار بسیار مشکلی می باشد و همین مسئله چالشی برای طراحان خودرو بوده و هست.

زه کروم جلو پنجره یکی از المان های زیبایی است که باید همه به آن توجه داشته باشند.زه کروم جلو پنجره پایین درب موتور و بالای سپر قرار میگیرد این قطعه بروی رنو ساندرو استپ وی وجود دارد ولی بروی رنو ساندرو معمولی بصورت رنگی وجود دارد که میتوان برای اینکه ظاهرماشین ما شبیه به رنو استپ وی شود از این زه استفاده کرد.

نصب زه کروم جلو پنجره رنو ساندرو

نصب این قطعه ی کار ساز بسیار آسان بوده و با کمی دقت میتوان این محصول را بر روی جلو پنجره خودرو نصب کرد. با استفاده ازچسب دوطرفه بسیار با کیفیت ومحکمی که در بسته بندی موجوده (جنس چسب دو طرفه از ژله بیرنکه که به هیچ عنوان در برابر آفتاب و یا گردو غبار تکون نمیخوره) میتوانید این محصول رو روی کاپوت خود نصب کنید و از خودرویی شبیه به رنو استپ وی لذت ببرید.

ویژگی های محصول

استیل جلو پنجره رنو ساندرو تولید شده توسط کشور فرانسه، محصولی با طراحی بسیار زیبا و با کیفیت ساخت فوق‌العاده مناسب برای اسپرت رنو ساندرو
زه استیل جلو پنجره رنو ساندرو با روکشی از جنس کروم کوره‌ای پوشانیده شده که باعث درخشندگی بالای محصول و زیبایی آن شده است
طراحی اصولی و علمی و ساخت توسط قالب های اصلی باعث شده که این محصول به درستی و بدون لغزش در روی خودرو نصب گردد
این زه استیل فابریک خودرو و اصل فرانسه می باشد و با دیگر زه استیل های درون بازار و فیک بسیار متفاوت است و بخاطر اورجینال بودن آن از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و دقیقا همان زه استیلی است که بر روی استپ وی سوار است و شما می توانید با نصب این زه استیل خودروی خود را به استپ وی بسیار شبیه تر کنید.
زیبایی ظاهری خودرو یکی از مسائل مهم در طراحی خودرو است. طراحی زیبا همواره یکی از دغدغه های اصلی خودروسازان بوده است. اما در بسیاری از موارد افراد مشکل پسند و خوش سلیقه ظاهر خودر‌های فابریک و معمولی را نمی‌پسندند و به همین دلیل برای خاص و زیباتر شدن خودرو خود روی به اسپرت کردن خودرو می آورند،از همین رو شرکت های خودرو ساز اصلی و دیگر شرکت ها لوازم اسپرت خودرو را تولید می‌کنند.