مولتی مدیا ساندرو وینکا (Winca) با سیستم عامل اندروید


این محصول به اتمام رسیده است.

میتوانید برای درخواست موجودی با شماره 33969813 - 021 تماس بگیرید

ضمانت کالا

اصل بودن محصول

بهترین قیمت

پرداخت انلاین

پیشتبانی

ارسال با پست

امروزه با پیشرفت تکنولوژی بر روی برخی از خودروها مانیتورهایی وجود دارند که می توانند کارایی های مختلفی را داشته باشند مانند مشاهده تلویزیون، gps، پخش کننده صدا و... از مهم ترین کارایی این مولتی مدیا ساندرو است که افراد برای خودروی خریداری می کنند.  بهترین قیمت مانیتور ساندرو وینکا را از سایت رنوپخش عرضه کننده لوازم جانبی ساندرو بگیرید.

مولتی مدیا رنو ساندرو 11 اینچ با سیستم عامل اندروید 6 این دستگاه شامل  یک عدد دوربین عقب و GPS (نقشه خوان) میباشد  . 

مشخصات مولتی مدیا وینکا ساندرو:

مانیتور 11 اینچ
پردازشگر4هسته ای 1.7GHz
سیستم عامل اندروید 6
همره با یک عدد دوربین عقب
GPS (نقشه خوان)
حافظه جانبی (رم)  16 گیگابایت DDR3 و حافظه اصلی (رام) 2 گیکابایت 
وضوح تصویر p 1080
پشتیبانی از درگاه    OBD خودرو و TPMS  از طریق بلوتوث
قابلیت نصب گیرنده دیجیتال تلویزیون
پشتیبانی از دوربین جلو و عقب
پشتیبانی از سیستم کن باس و کنترل فرمان خودرو
رزولوشن تصویر Full HD 1024*768
پنل ال سی دی TFT
تاچ اسکرین منحصر به فرد G+G حرارتی با قابلیت دریافت چند تماس در لحظه
دارای بلوتوث ورژن 4  با قابلیت نمایش نام و تلفن مخاطبین و پخش موزیک A2DP  با کیفیت فوق العاده و  وای فای داخلی 4G/3G
خروجی تصویر / ورودی تصویر
دارای خروجی کامل آمپلی فایر (جلو/عقب/ساب ووفر)  4X45W
 گارانتی یک ساله 

مولتی مدیا وینکا ساندرو

مولتی مدیا وینکا ساندرو 11 اینچ با سیستم عامل اندروید 6 است.

این دستگاه شامل یک عدد دوربین عقب و نقشه خوان (GPS) می باشد.

مولتی مدیا وینکا ساندرو، دارای یک عدد مانیتور 11 اینچ است که اندازه و سایز بسیار مناسبی است و شما می توانید به راحتی کارهایی را که در این دستگاه انجام می دهید، مشاهده کنید و یا از تلویزیون این دستگاه استفاده کنید.

سیستم عامل 6 که باعث می شود که بسیاری از برنامه ها و ابزارها بر روی این دستگاه نصب شوند و هیچ محدودیتی در رابطه با این موضوع نخواهید داشت.

نقشه خوان یا gps یکی از مهم ترین کاربردهای مولتی مدیا وینکا ساندرو است. شما با استفاده از این نقشه خوان می توانید مکانی را مشخص کنید و بر اساس این نقشه خوان به مسیر خود ادامه دهید.

این دستگاه دارای حافظه جانبی 16 گیگابایت است که به این معنی است که دارای فضای زیادی می باشد و هیچ گونه محدودیت فضای ذخیره ای ندارید.

البته 2 گیگابایت دیگر نیز وجود دارد که مربوط به حافظه اصلی این دستگاه است.

وضوح تصویر مولتی وینکا ساندرو بسیار بالا می باشد و با کیفیت 1080 است که در میان سایر این دستگاه ها، بسیار با کیفیت تر است.

مولتی مدیا وینکا، از مهم ترین و کاربردی ترین سیستم صوتی تصویری رنو ساندرو است که افراد برای خودروهای ساندرو خریداری می کنند.

شما می توانید بر روی این دستگاه، دیجیتال تلویزیون نیز نصب کنید و با استفاده از این مولتی مدیا وینکا ساندرو، تلویزیون و شبکه های ایرانی را مشاهده کنید.

دستگاه مولتی مدیا ساندرو دارای تاچ بسیار عالی است و تاچ اسکرین منحصر به فرد این دستگاه بسیار عالی است و قابلیت چند لمس در ثانیه نیز وجود دارد که این دستگاه را از سایر مولتی مدیا وینکا ساندرو، خاص تر کرده است.

مانیتور 11 اینچ ساندرو وینکا دارای قابلیت بلوتوث ورژن 4 است که نام مخاطب و پخش کننده را می توانید از طریق این دستگاه مشاهده کنید و وای فای داخلی نیز در این دستگاه قابلیت ویژه ای است که در این دستگاه وجود دارد.

کاربران و خریداران گرامی برای مشاهده و استعلام قیمت مانیتور ساندرو وینکا، می توانند با رنو پخش در ارتباط باشند و قیمت این دستگاه را استعلام گیری کنند.

نصب مولتی مدیا ساندرو

شما باید نصب مولتی مدیا ساندرو را به افرادی که فعالیت و تجربه بالایی در حوزه سیستم صوتی و تصویری دارند، بسپارید.

شما برای بهترین نصب و استفاده از عملکردهای مولتی مدیا وینکا ساندرو، باید این کار را به بهترین شکل انجام دهید.

اگر در نظر دارید که خودتان نصب مولتی مدیا ساندرو را انجام دهید، پس بهتر است که دقت ویژه ای در نصب این دستگاه داشته باشید، زیرا این دستگاه دارای تنظیمات مختلفی است و شما باید تنظیمات را به طوری فعال کنید که می خواهید.

قیمت مولتی مدیا وینکا ساندرو

از آن جایی که سیستم صوتی تصویری رنو ساندرو همواره در حال تغییر قیمت است، شما برای استعلام قیمت مانیتور 11 اینچ ساندرو وینکا باید با فروشگاه رنو پخش در ارتباط باشید و فروشگاه رنو پخش جدیدترین قیمت و مناسب ترین قیمت را به شما اعلام می کند.

مشتریان و خریداران این دستگاه همواره از قیمت مولتی مدیا وینکا ساندرو بسیار راضی بوده اند و از کیفیت و طول عمر این مولتی مدیا نیز رضایت کاملی را داشته اند، که باعث افتخار فروشگاه رنو پخش است.

مولتی مدیا وینکا یا مانیتور 11 اینچ!؟

مولتی مدیا وینکا همان مانیتور دارای مانیتور 11 اینچ است که سیستم عامل اندروید بر روی این دستگاه نصب شده است و شما مانند یک تلفن همراه یا تبلت می توانید از مولتی مدیا وینکا ساندرو استفاده کنید، زیرا تمام کاربردها و ابزارهایی که در تلفن همراه وجود دارند، در این دستگاه نیز موجود است.

همان طور که گفته شد قیمت مولتی مدیا ساندرو همواره در حال تغییر است و شما برای استعلام گیری قیمت این دستگاه می توانید با فروشگاه رنو پخش تماس بگیرید.