شمع موتور ال90 اورجینال


  • نوع خودرو: تندر90
  • دسته بندی: لوازم مصرفی
  • کد محصول: 7700500155
  • شرکت سازنده : رنو
  • کشور سازنده : فرانسه
800,000 تومان

ضمانت کالا

اصل بودن محصول

بهترین قیمت

پرداخت انلاین

پیشتبانی

ارسال با پست

شمع موتور ال نود

تمام سیستم‌های خودرو متشکل از اجزای مختلفی هستند. موتور در تمام خودروها نقش مهمی ایفا کرده که عامل مهم در راه‌اندازی اتومبیل است. در این میان، شمع موتور قطعه‌ای بسیار مهم بوده که نقش کلیدی در موتور اتومبیل دارد. این قطعه با ایجاد انفجار، منجر به کارکرد بهتر موتور خودرو می‌شود.

این قطعه در تمام خودروها وجود داشته و توجه به سلامت آن از اهمیت بالایی برخوردار است. خودروی ال نود نیز از جمله اتومبیل‌های پرطرفدار در بازار محسوب می‌شود. از همین جهت، تنوع بالایی از شمع موتور ال نود در بازار وجود دارد. به منظور شناسایی و خرید جنس مرغوب شمع موتور، در ادامه نکاتی در این زمینه بررسی خواهیم کرد.

شمع موتور چیست؟

شمع موتور قطعه‌ای متشکل از عایق چینی، الکترود، واشر و غیره است. این قطعه در بالای محفظه احتراق و سیلندر خودرو قرار می‌گیرد. شمع موتور از یک‌سو جریان ولتاژ برق را گرفته و از سوی دیگر جرقه‌زنی در محفظه احتراق را ایجاد می‌کند. انفجار بخار بنزین منجر به ایجاد نیروی لازم جهت حرکت خودرو می‌شود.

شمع خودرو وظیفه انفجار و حرکت سیلندرها به سمت پایین را برعهده دارد. انژکتور پاشش سوخت را انجام داده و به درون سیلندر منتقل می‌کند. پس از فشردن آن توسط سوپاپ، شمع جرقه‌ای ایجاد کرده و انفجار در محفظه احتراق را به وجود می‌آورد. بنابراین، شمع موتور ال نود از اهمیت بالایی در اجزای موتور برخوردار است.

بهترین مارک شمع خودرو ال نود

بهترین مارک شمع موتور باید با توجه به خصوصیات خودرو تهیه شود. رنو ال نود خودرویی با مدل گرم بوده که شمع آن نیز گرم و دارای معیارهای خاصی است. هنگام خرید شمع موتور رنو ال نود باید به پایه کوتاه یا بلند آن توجه داشته باشید. جنس، تناسب با سوخت خودرو و سرد و گرم بودن آن از دیگر موارد تشخیص بهترین مارک شمع ال‌نود هستند.

ویژگی‌های شمع موتور اورجینال

تشخیص شمع موتور اورجینال از نمونه تقلبی آن نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. به منظور تشخیص نمونه اورجینال شمع موتور بررسی ظاهری آن بهتر خواهد بود. ظاهر شمع موتور ال نود با تقلبی آن تفاوت‌های بسیاری داشته که باید به آن‌ها توجه کنید. از جمله راه‌های تشخیص شمع موتور اورجینال شامل موارد زیر می‌شود.

  • دقت تولید شمع
  • الکترود و آبکاری شمع
  • چینی و اتصال مربوط به آن
  • ترمینال شمع
  • حک عدد برروی جعبه
  • تفاوت وزن در نمونه اصلی و تقلبی

قیمت شمع ال نود فرانسوی

شمع ال نود فرانسوی به صورت اورجینال بوده که در فروشگاه رنو پخش به فروش می‌رسد. کیفیت و قیمت در همه جا با یکدیگر رابطه مستقیم دارند. خرید نمونه مرغوب این قطعه، کیفیت و سلامت محصول را تضمین می‌کند. از همین جهت، با یکبار هزینه نیاز به تعویض مجدد و صرف هزینه بیشتر نخواهید داشت.

مزیت خرید شمع موتور از رنو پخش

فروشگاه رنو پخش عرضه کننده محصولات اورجینال قطعات یدکی است. این فروشگاه محصولات خود را با کیفیت بالا و قیمتی مناسب به مشتریان عرضه می‌کند. رنو پخش بازار بزرگ اینترنتی بوده که پرداخت هزینه نیز در درگاهی امن صورت می‌گیرد. به علاوه، پس از ثبت سفارش محصول را در مدتی کوتاه دریافت خواهید کرد. بنابراین، لذت خرید امن شمع موتور ال نود را از فروشگاه رنو پخش تجربه کنید.