فعال سازی آپشن های رنو تالیسمان


برای استعلام تلفنی محصول تماس بگیرید.

میتوانید با شماره 33969813 - 021 تماس بگیرید

ضمانت کالا

اصل بودن محصول

بهترین قیمت

پرداخت انلاین

پیشتبانی

ارسال با پست

رنو تالیسمانهایی که در ایران وجود دارد، فاقد یکسری از آپشن ها میباشد که در واقع لو آپشن (low option) میباشند . این آپشن ها روی خودرو وجود دارد و بایستی از طریق نرم افزار فعال شوند. با فعالسازی آپشن های رنو تالیسمان حدود 18 تا از اپشن های آن  فعال میشود که به اختصار به آن میپردازیم.

از جمله این آپشن ها پاور ویندوز شیشه و سانروف میباشد که قطعه سخت  افزاری آن روی خودرو وجود دارد و فقط میباست از طریق نرم افزاری آن را فعال کرد. این آپشن از لحاظ ایمنی بسیار کاربرد دارد ، به این صورت که پس از بستن دربهای خودرو توسط ریموت، شیشه ها و سانروف بصورت خودکار بسته میشوند . 

دیگر آپشن های رنو تالیسمان

 کنترل سیستم esp خودرو

یکی دیگر از آپشن های رنو تالیسمان کنترل سیستم esp خودرو میباشد. به این صورت که شما میتوانید با غیر غعال کردن esp تک آف کنید و در مواقعی که خودروی شما در برف گیر میکند، میتوانید با غیر فعال کردن esp براحتی از برف و یا گل لای خارج شوید و به محض اینکه سرعت خودرو به 40 کیلومتر برسد این سیستم بصورت اتومات به حالت قبل برمیگردد.

 فعال کردن هشدار خستگی

آپشن رنو تالیسمان دیگر، فعال کردن هشدار خستگی میباشد که پس از رانندگی طولانی مدت بروی پشت امپر به شما اخطار میدهد که نیاز به استراحت دارید.

تصویر در حرکت

آیتم بعدی تصویر در حرکت میباشد که شما میتوانید با وصل کردن فلش تصویری شما میتوانید فایل های تصویری را حین حرکت تماشا کنید.

گزینه کارپلی

آیتم بعدی فعال کردن گزینه کارپلی یا اتواندروید میباشد که این امکان رو به شما میدهد که برنامه های مجاز از جمله waze رو میتوانید بروی مانیتور خود داشته باشید 

یونیزاسیون هوا

اپشن بعدی یونیزاسیون هوا میباشد که با فعال کردن این آپشن گزینه air quality بروی مانیتور شما ایجاد میشود

مقایسه کیفیت هوای داخل و خارج کابین

آیتم بعدی نمایش مقایسه کیفیت هوای داخل و خارج کابین در 30 دقیقه گذشته بروی مانیتور می باشد.

دسترسی آسان سرنشین به صندلی

 دسترسی آسان سرنشین به صندلی میباشد به این صورت که صندلی شاکرد هم مانند صندلی راننده هنگام نشستن به جلو و هنگام پیاده شدن به رو به عقب حرکت میکند برای راحتی در پیاده و سوار شدن همچنین بعد از فعال کردن این آیتم ، راننده قادر به تنظیم صندلی شاکگرد از سمت خود را دارد.

از آپشن های رنو تالیسمان دیگر نیز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

  • فعال شدن رادار بین خطوط بروی آمپر میباشد به این صورت که وقتی خودروی شما از خط خارج میشود به شما آلارم میدهد
  • تابلو خوان هست که بروی آمپر شما فعال میشود
  •  تغییر واحد باد لاستیک ها از bar به psi 
  •  نمایش سنسور 360 درجه بروی آمپر 
  •  فعال شدن فلاشر دی لایت جلو میباشد
  •  تغییر منوی خوش آمد گویی
  •  نمایش درجه حرارت بروی آمپر
  • غیر فعال کردن آلارم کمربند صندلی جلو
  • فعال یا غیر فعال کردن هشدارسرعت بالای 120

 

با فعالسازی آپشن های رنو تالیسمان از رانندگی لذت بیشتری خواهید برد.

***توجه*** فعال سازی این برنامه بدلیل اینکه متخصیص مجموعه بایستی حضوری انجام دهند فقط در تهران انجام میشود و هنگام ثبت سفارش به این مورد حتما توجه نمایید. تمام قطعات تالیسمان را می توانید از سایت تخصصی فروش لوازم یدکی رنو (رنوپخش) تهیه کنید.