لنت جلو کولیوس NEW اورجینال


3,200,000 تومان

ضمانت کالا

اصل بودن محصول

بهترین قیمت

پرداخت انلاین

پیشتبانی

ارسال با پست

لنت جلو اورجینال کولیوس  NEW

لنت ترمز، از جمله اجزای حساس و مهم در تمام خودروها است. در استاندارد، لنت ترمز را به عنوان قطعه‌ای با حساسیت بالا و فوق ایمنی می‌شناسند. از همین جهت، کیفیت و کارایی مطلوب آن با حفظ جان سرنشینان و رانندگی ایمن رابطه مستقیم دارد.

لنت ترمز مانند برخی از قطعات، مدت زمان تعویض داشته و باید لنت جدید جایگزین آن شود. این مورد در تمام خودروها یکسان بوده و صاحبان آن باید نسبت به تعویض به موقع لنت اقدام کنند. لنت ترمز، مخصوص چرخ‌های جلو و عقب در تمام خودروها است. در ادامه، به بررسی لنت جلو کولیوس نیو می‌پردازیم.

لنت ترمز چیست؟

تمام خودروها برای توقف به موقع با امنیت بالا، نیازمند سیستم‌های ترمز EBD، ABS و EBA هستند. اما تمام این سیستم‌ها به لنت ترمز مناسب نیاز دارند. هنگام فشردن پدال ترمز، لنت بر روی دیسک قرار گرفته و به آن فشار وارد می‌کند. همین حین، نیروی اصطکاکی بین لنت و دیسک ایجاد شده که موجب کاهش سرعت چرخ و درنتیجه توقف خودرو می‌شود.

لنت ترمز از دو بخش کفشک و لقمه لنت تشکیل شده است. کفشک، محل قرارگیری لنت ترمز بوده و متناسب با عوامل مختلفی مانند فناوری ساخت، شرکت سازنده و غیره تولید می‌شود. لقمه نیز در لنت جلو کولیوس نیو وجود داشته و با فشردن پدال ترمز، با دیسک آن برخورد می‌کند. در واقع، لقمه همان لنت بوده که انواع مختلفی داشته و هریک خصوصیات مربوط به خود را دارند.

لنت اورجینال رنو کولیوس NEWکه در بسته بندی رنو  میباشد. این لنت کاملا فابریک رنو کولیوس بوده و ساخت کشور فرانسه میباشد. زمان تعویض لنت رو میتوان از موارد زیر پی برد:

زمانی که سطح لنت تمام می ‌شود ارتباط برقی با دیسک برقرار می ‌کند. به محض بر‌قراری این ارتباط چراغ ترمز به نشانه تعویض آن روشن می ‌شود.

نشانه دیگری نیز برای تعویض لنت وجود دارد، اگر سیستم ترمز شروع به تولید سر و صدای غیر معمول کند، نشان ‌دهنده اتمام عمر لنت ها است..

 چک کردن میزان لنت ها ترمز از طریق باز کردن چرخ و مشاهده کالپیر است 

هنگام تعویض لنت بایستی خار لنت قبلی را بروی این لنت گذاشته و سپس نصب نمایید.

قیمت لنت جلو کولیوس اصل

همانطور که اشاره شد، لنت ترمز یکی از قطعات مهم در خودرو محسوب می‌شود. از همین جهت، هنگام خرید لنت باید آن را از مراکز معتبر تهیه کنید. امروزه برخی از سودجویان لنت‌های تقلبی به افراد فروخته و قیمت اصل را از آن‌ها دریافت می‌کنند.

فروشگاه رنو پخش، عرضه‌کننده قطعات اصل خودروهای رنو است. این فروشگاه، لنت رنو کولیوس را نیز با قیمت مصوب و با ضمانت اصل بودن به مشتریان عرضه می‌کند. بنابراین، مشتریان لنت جلو کولیوس نیو را با قیمت مناسب خریداری خواهند کرد.

بهترین مارک لنت جلو کولیوس

بهترین مارک لنت رنو کولیوس، از ویژگی‌هایی برخوردار است. این خصوصیات موجب عدم آسیب به خودرو شده و خیال افراد تا تعویض بعدی خودرو آسوده خواهد بود. در ادامه، به بررسی خصوصیات بهترین مارک لنت جلو کولیوس می‌پردازیم.

  • ترمز نرم و یکنواخت خودرو
  • عدم ایجاد لرزش یا صدا هنگام ترمز
  • عدم کاهش توانایی ترمز در شرایط متفاوت جوی
  • قیمت مناسب و دوام بالا
  • کاهش آسیب به دیسک و افزایش عمر آن
  • ایجاد براده و کاهش آلودگی در چرخ‌ها

تمام موارد فوق، از خصوصیات بهترین مارک لنت جلو کولیوس نیو هستند. لنت ترمزهایی با این ویژگی علاوه بر کارایی مناسب، افزایش طول عمر آن را نیز به همراه خواهند داشت. از همین جهت، با خرید لنت رنو کولیوس خودروی شما تا تعویض بعدی لنت ایمن خواهد بود.