دراین روزها که نزدیک تعطیلات عید است، خیلی از هموطنان عزیزقصد یا  برنامه ریزی برای سفر دارند. در این گزارش سعی داریم شما را با برخی مشکلات احتمالی که ممکن است هنگام سفر برای خودروی شما رخ دهد اشنا کنیم.

هنگام جوش آمدن رادیاتور در سفر چه کار کنیم؟

یا با توجه به آغاز مسافرت های نوروزی  مردم باید به رفع عیوب وسایل نقلیه  خود بپردازند. برای همین  مسافران باید قبل از سفر با مراجعه به مراکز تعمیر خودرو سلامت وسایل نقلیه را ارزیابی کنند تا در مسیر دچار مشکلی نشوند.

اما برخی از افراد به دلیل مشغله‌های کاری یا سهل انگاری خودروی خود را قبل از سفر چک نمی‌کنند و  باعث می‌شود تا در حین سفر یا در مسیر خودروی آنها دچار نقص فنی شود مانند  پنچری خودرو، خرابی در سیستم روشنایی خودرو،  که عموم مردم با آن  دچار مشکل هستند.

علاوه بر این در جاده‌های  پر ترافیک و کوهستانی مانند چاده های  فیروز کوه ،چالوس وهراز  مشکل جوش آوردن خودرو هم اتفاق می افتد. جوش آوردن خودرو دلایل مختلفی  دارد که یکی از آنها خرابی ترموستات خودرو میباشد که باید توسط مکانیک تعویض شود.

بعدباید آب رادیاتور کامل با محلول ۵۰ درصد ضد یخ و آب تعویض و مجدداً مورد هواگیری قرار گیرد. البته کمبود آب رادیاتور هم در بعضی از موارد به دلیل داشتن هوا در سیستم خنک کننده موتور ایجاد می‌شود که باز هم باید به مکانیک مراجعه کنید.علاوه براین موارد ممکن است خرابی در رادیاتور هم ایجاد شود که باید قطعه تعویض و یا با پارچه یا  کیسه پلاستیکی به گونه‌ای بسته شود که هوایی از آن خارج نشود.

خرابی شلنگهای رادیاتور هم ممکن است در مواردی نشتی داشته باشند که باید تعویض شوند.

مورد بعدی که باعث جوش آوردن میشود ممکن است  از کمبود آب رادیاتور باشد که به دلیل داشتن هوا در سیستم خنک کننده موتور می باشد که باید به مکانیک مراجعه شود.

#رنو#رادیاتور#جوش امدن رادیاتور#جوش امدن رادیاتور-رنو#

شما اینجا هستید: