دیسک ترمز چرخ جلو ساندرو


1,850,000 تومان

ضمانت کالا

اصل بودن محصول

بهترین قیمت

پرداخت انلاین

پیشتبانی

ارسال با پست

دیسک ترمز چرخ جلو ساندرو

خودرو ساخته شده از اجزای متفاوتی بوده که سیستم ترمز از جمله آن‌ها است. ترمز عامل کاهنده سرعت یا توقف کامل اتومبیل محسوب می‌شود. این سیستم اجزای متفاوتی داشته که دیسک ترمز را از جمله آن‌ها می‌دانند. دیسک ترمز یا دیسک چرخ در تمام خودروها موجود بوده و ساندرو از جمله آن‌ها است.

این خودرو طرفداران بسیاری در بازار داشته و دیسک بر روی چرخ و جلو و عقب آن نصب می‌شود. این قطعه انواع مختلفی داشته و از مدت زمان محدود در استفاده برخوردار است.

دیسک ترمز قطعه‌ای با ظاهر دایره‌ای شکل بوده که از جمله عوامل اصلی در ترمزگیری خودرو است. این قطعه نقشی حیاتی در سیستم ترمز داشته و همزمان با چرخ‌های اتومبیل می‌چرخد. توقف دیسک به ترتیب توقف چرخ‌ها و ایست کامل خودرو را به دنبال دارد. این قطعه سوار بر بلبرینگ چرخ‌ها بوده و جزئی از قطعات متحرک در چرخ محسوب می‌شود.

دیسک ترمز اغلب در معرض حرارت بالا قرار داشته و از جنس چدن یا سرامیک در ساخت آن استفاده می‌شود. دیسک ترمز ساندرو از سطوح ماشین‌کاری در دو سمت خود برخوردار است. کاهش سرعت دیسک ترمز چرخ جلو ساندرو نیز توسط لنت و اصطکاک موجود میان آن‌ها صورت می‌گیرد.

نکاتی که در هنگام خرید دیسک ترمز باید به آن توجه کنید

توجه به نکات مهم هنگام خرید دیسک چرخ ساندرو، مانند دفترچه راهنما عمل می‌کند. توجه به این نکات هنگام سفارش آن، از بروز مشکلات و صرف هزینه مجدد جلوگیری خواهد کرد. از همین جهت، هنگام سفارش این محصول به نکات زیر توجه داشته باشید.

  • جنس دیسک ترمز: دیسک ترمز توسط مجموعه‌ای از آلیاژهای متفاوت ساخته می‌شود. هرکدام از این آلیاژها خاصیت‌های متفاوتی به دیسک چرخ می‌دهند. دیسک‌هایی با جنس چدن یا سرامیک بهترین نمونه از این قطعه هستند.
  • محل قرارگیری دیسک ترمز: محل نصب دیسک ترمز چرخ جلو ساندرو برروی بلبرینگ‌ها است. با توجه به طراحی متفاوت خودروها حتما هنگام سفارش این محصول گزینه دیسک جلو را انتخاب کنید.
  • سازگاری دیسک چرخ با خودرو: دیسک ترمز ساندرو باید با مدل آن سازگار باشد. درصورت عدم توجه به این موضوع، هزینه شما بیهوده خواهد بود.

قیمت و ویژگی‌های دیسک ترمز رنو ساندرو

قیمت و ویژگی‌های دیسک ترمز با یکدیگر رابطه مستقیم دارند. کیفیت بالا افزایش قیمت دیسک خودروی ساندرو را به دنبال خواهد داشت. قیمت دیسک ترمز با توجه به جنس، نوع، برند سازنده و سیستم تهویه تعیین می‌شود. با خرید این محصول از فروشگاه رنو پخش، دیسک ترمز چرخ جلو ساندرو را به قیمت مناسب‌تری خریداری خواهید کرد. خصوصیات دیسک چرخ ساندرو نیز شامل موارد زیر می‌شود.

  • جنس و کیفیت عالی
  • برند سازنده معتبر
  • برخورداری از تنوع بالا و قابل استفاده برای انواع مدل‌های خودرو
  • دوام و استحکام بالا

نحوه تعویض دیسک ترمز

جهت تعویض دیسک ترمز نیازمند جک بالابر، دیسک ترمز جدید، آچار چرخ، دستکش مناسب و چهارپایه خواهید بود. در مرحله اول ابتدا جک بالابر را به خودرو متصل کرده تا ارتفاع بگیرد. در مرحله دوم پیچ‌ها را باز و چرخ‌ها را از خودرو کاملا جدا کرده تا به دیسک ترمز دسترسی داشته باشید.

در مرحله سوم تعویض دیسک ترمز چرخ جلو ساندرو کالیپر را از سر راه بردارید. جهت جلوگیری از معلق ماندن این قطعه آن را توسط بست به بدنه کمک فنر متصل کنید. در مرحله آخر دیسک را از جای خود خارج کرده و نمونه جدید جایگزین آن شود. تعویض دیسک سختی چندانی نداشته و با آگاهی از این موارد تعویض آن به آسانی صورت می‌گیرد.