لنت عقب تالیسمان اورجینال


4,800,000 تومان

ضمانت کالا

اصل بودن محصول

بهترین قیمت

پرداخت انلاین

پیشتبانی

ارسال با پست

لنت عقب تالیسمان اورجینال

لنت خودرو، از جمله قطعات مهم در خودرو بوده که وظیفه مهمی برعهده دارد. این قطعه موجب ایست کامل خودرو هنگام ترمزگیری شده و شامل چرخ‌های عقب و جلو می‌شود. تمام خودروها دارای لنت بوده و پس از فرسایش باید تعویش شوند.

لنت‌های باکیفیت، حفظ جان سرنشینان و سلامت خودرو را در پی خواهد داشت. به علاوه، رانندگی ایمن نیز در حفظ سلامت لنت‌ها نقش مهمی دارد. خودروی تالیسمان از جمله مواردی بوده که تعویض لنت‌های آن باید به موقع صورت بگیرد. عدم تعویض به موقع لنت‌ها خطرات بسیاری به دنبال دارد. مشخصات لنت عقب تالیسمان شامل موارد زیر می‌شود.

 

لنت ترمز عقب چیست؟

ترمزهای عقب و جلو بیشترین تاثیر را بر عملکرد راننده دارند. رسیدگی به وضعیت ترمز منجر به افزایش امنیت رانندگی می‌شود. لنت ترمز عقب و جلو طول عمر محدودی داشته و عوامل متفاوتی بر تعویض آن‌ها تاثیرگذار است. هیچ‌یک از لنت‌های ترمز تا ابد کارایی نداشته و باید پس از مدتی تعویض شوند.

لنت عقب انواع مختلفی داشته که هریک خصوصیات مربوط به خود را دارند. لنت سرامیکی، اورگانیک و نیمه فلزی از انواع آن بوده که هریک از مزایایی برخوردار هستند. بنابراین، لنت عقب تالیسمان نیز انواع مختلفی داشته و خودرو را ایمن می‌کند.

 

معرفی انواع مختلفی از لنت‌ها

همانطور که اشاره شد، لنت‌ها انواع مختلفی داشته و با توجه به مدل خودرو تعیین می‌شود. هریک از انواع لنت ترمز از مزایای برخوردار بوده که شناسایی نمونه باکیفیت آن از اهمیت بالایی برخوردار است. لنت سرامیکی هنگام ترمزگیری سروصدا ایجاد نکرده و بهترین نمونه محسوب می‌شود.

لنت نیمه فلزی قیمت بالایی داشته و درمقابل از خصوصیات بسیاری برخوردار است. این لنت به خوبی پودر شده و تحمل بالایی در حرارت بالا دارد. لنت ترمز اورگانیک نیز فاقد آزبست بوده و عاری از مواد سرطان‌زا است. درنتیجه، لنت عقب تالیسمان انواع مختلفی داشته که براساس کارکرد خودرو تعیین می‌شود.

 

ویژگی‌های لنت عقب اصل

لنت عقب اصل در برابر انواع شرایط جوی باید مقاومت بالایی از خود نشان دهد. انواع لنت باید در مدت زمان بلند دچار فرسایش و سائیدگی شود. به علاوه، هنگام ترمزگیری نیز باید بلافاصله ایست خودرو فراهم گردیده و بایستد.

 

قیمت لنت عقب تالیسمان

فروشگاه رنو پخش عرضه کننده انواع لنت ترمز خودروهای رنو است. این فروشگاه بازار بزرگ اینترنتی بوده که انواع قطعات یدکی خودرو را در اختیار افراد قرار می‌دهد. لنت عقب تالیسمان نیز در این فروشگاه عرضه شده و از قیمت مناسبی برخوردار است. قیمت این لنت با توجه به نمونه آن تعیین خواهد شد.

 

نتیجه‌گیری

لنت عقب تالیسمان انواع مختلفی داشته که هریک خصوصیات مربوط به خود را دارند. این لنت در فروشگاه رنو پخش عرضه شده که از قیمت مناسبی برخوردار است. جهت سفارش این محصول به سایت رنو پخش مراجعه کرده و اقدام به سفارش این محصول کنید.

وقتی چرخ ها نچرخند، خودرو هم متوقف می‌شود. از آن جایی که نقش لنت ها در سیستم ترمز بسیار ساده است، گاهی اوقات نادیده گرفته می‎شوند. هر بار که سرعت کم می‌کنید یا می‌ایستید، به دلیل این که وزن زیادی روی چرخ هاست و با سرعت زیادی هم می‌چرخند، فشار زیادی به لنت ها وارد می‌شود.

با تعویض به موقع این قطعه سلامتی خود و عزیزانتان را حفظ کنید.