لنت عقب فلوئنس اتومات ترک


1,500,000 تومان

ضمانت کالا

اصل بودن محصول

بهترین قیمت

پرداخت انلاین

پیشتبانی

ارسال با پست

سیستم ترمز خودروهای سواری، کامیون ها و موتورسیکلت ها از بخش های مجزایی تشکیل شده‌ است که عکس‌العمل راننده را به یک نیروی فیزیکی تبدیل و خودرو را متوقف می‌کند. یکی از بخش های سیستم ترمز، لنت است. لنت یکی از بخش های مهم سیستم ترمز است چون قسمتی است که با روتور(به اصطلاح دیسک خودرو ) تماس پیدا می‌کند و ضمن ایجاد اصطکاک به آن فشار وارد می‌کند. فشار و اصطکاکی که به روتور وارد می‌شود، همان چیزی است که حرکت چرخ را کند کرده و در نهایت هم، آن را از حرکت باز می‌دارد.

وقتی چرخ ها نچرخند، خودرو هم متوقف می‌شود. از آن جایی که نقش لنت ها در سیستم ترمز بسیار ساده است، گاهی اوقات نادیده گرفته می‎شوند. هر بار که سرعت کم می‌کنید یا می‌ایستید، به دلیل این که وزن زیادی روی چرخ هاست و با سرعت زیادی هم می‌چرخند، فشار زیادی به لنت ها وارد می‌شود.

 

لنت عقب فلوئنس اتومات

سیستم خودرو شامل اجزای مختلفی شده که هریک از آن‌ها وظیفه‌ای را برعهده دارند. ترمز از جمله اجزای مهم در سیستم خودرو بوده که عملیات مربوط به کاهش سرعت یا ایست را انجام می‌دهد. سیستم ترمز نیز به تنهایی تشکیل‌ شده از اجزای متفاوتی بوده که هریک جهت ترمز خودرو فعالیت می‌کنند.

در این میان، لنت ترمز یکی از اجزای مهم و تاثیرگذار در سیستم ترمز خودرو است. این قطعه شامل چرخ‌های عقب و جلو شده که بر روی دیسک قرار می‌گیرد. لنت ترمز عمر مشخصی در استفاده داشته و هرچندوقت یکبار باید مورد بررسی قرار دهید. خودروی فلوئنس نیز از جمله‌ آن‌ها بوده که لنت عقب و جلوی آن پس از مدتی نیازمند تعویض است. تعریف دقیق‌تر لنت ترمز شامل موارد زیر می‌شود.

 

لنت ترمز چیست؟

همانطور که اشاره شد، لنت ترمز از جمله اجزای مهم در سیستم ترمز است. این قطعه اصطکاکی با دیسک یا کاسه ترمز ایجاد کرده و منجر به توقفف خودرو می‌شود. در گذشته استفاده از آزبست در تولید لنت رواج داشته اما امروزه استفاده از آن ممنوع است. آزبست ماده‌ای سرطان‌زا بوده و عواقب جبران‌ناپذیری به دنبال دارد.

اما امروزه لنت‌ها انواع مختلفی داشته که هریک از آن‌ها با توجه به مدل خودرو مورد استفاده قرار می‌گیرد. لنت سرامیکی، نیمه فلزی و اورگانیک از جمله موارد پرکاربرد در لنت خودرو است. لنت عقب فلوئنس نیز اغلب از نمونه سرامیکی بوده که مزایایی را به دنبال دارد.

 

قیمت لنت ترمز عقب فلوئنس اصل

لنت ترمز عقب خودروی فلوئنس با قیمت‌های مختلفی عرضه می‌گردد. اما امروزه برخی از سودجویان جنس‌های تقلبی به بازار ارائه کرده و در مقابل قیمت بالایی دریافت می‌کنند. این جنس‌ها دوام چندانی نداشته و مجبور به تعویض مجدد آن‌ها خواهید بود.

اما شناسایی و خرید نمونه اصل این اجناس مقرون به صرفه خواهد بود. از طرفی، عوامل دیگری بر قیمت لنت عقب فلوئنس تاثیر گذار هستند. برند، نوع لنت، جنس و کیفیت از جمله عوامل موثر بر قیمت لنت عقب خودروی فلوئنس اتومات است. از همین جهت، هنگام خرید لنت‌های عقب یا جلو حتما باید به عوامل تاثیرگذار بر قیمت آن توجه داشته باشید.

 

کیفیت لنت عقب عرضه شده در فروشگاه رنو پخش

فروشگاه رنو پخش، بزرگ‌ترین بازار اینترنتی عرضه‌کننده انواع قطعات یدکی خودروهای رنو است. این فروشگاه اجناس خود را با کیفیت بالایی در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. گارانتی و ضمانت محصولات، نشان‌دهنده کیفیت بالای اجناس ارائه‌شده در این فروشگاه از جمله لنت عقب است. درصورت تمایل به خرید لنت عقب فلوئنس اتومات به سایت رنو پخش مراجعه کرده و اقدام به ثبت سفارش خود کنید.

با تعویض به موقع این قطعه سلامتی خود و عزیزانتان را حفظ کنید.