۳۴۵ بازدید
0دیدگاه

شرکت فرانسوی تولید خودرو رنو سالهاست که به عنوان یکی از بهترین برند‌های این عرصه در بین علاقمندان به خودرو شناخته می‌ شود. برند رنو همواره سعی در تولید محصولاتی داشته است که به مشتریان تجربه مناسبی از رانندگی را ارائه دهد. دوام بالا، کیفیت مناسب و ایمنی از ویژگی‌ های اصلی خودروهای تولید شده توسط این برند هستند. اما به هر حال مانند هر خودروی دیگری، اتومبیل‌ های برند رنو نیز به صورت دوره‌ ای نیاز به رسیدگی دارند. به خصوص قطعات مصرفی مانند دیسک ترمز باید در دوره‌ های زمانی مشخصی تعویض شوند تا عملکرد این خودرو‌ها با مشکل مواجه نشود. در ادامه این مطلب از فروشگاه آنلاین رنو پخش قصد داریم بیشتر در مورد دیسک چرخ‌ های جلو رنو صحبت کنیم و راهنمایی‌ های خاصی در این زمینه را با علاقمندان در میان بگذاریم. همچنین دارندگان این خودروها در ایران را راهنمایی می‌ کنیم تا بتوانند به راحتی دیسک چرخ‌ های جلو رنو و سایر قطعات یدکی با کیفیت خودروهای تولید شده توسط این برند را در دسترسی داشته باشند.

آشنایی با دیسک چرخ جلو رنو

دیسک‌ چرخ جلو رنو در بازار معمولاً توسط شرکت‌ های چینی و… تولید و وارد بازار می‌ شود که کیفیت مناسبی ندارند. از همین رو بسیاری از دارندگان خودروهای رنو مانند تالیسمان، مگان، ساندرو و… حتما به این مشکل برخورده‌ اند که با نصب لوازم جانبی رنو تقلبی، زمان و هزینه خود را هدر می‌ دهند. البته نباید این موضوع بسیار مهم را فراموش کرد که عملکرد دیسک چرخ جلو تقلبی در شرایط اضطراری می‌ تواند نامناسب باشد و همین موضوع حوادث ناگواری را به وجود آورد. فروشگاه آنلاین رنو پخش از آنجایی که به صورت تخصصی بر روی لوازم جانبی رنو تمرکز دارد، توانسته با وارد کردن دیسک چرخ‌ های جلو رنو فرانسوی اصل رضایت درصد زیادی از دارندگان این خودرو‌ها را جلب کند. استفاده از چنین محصولات با کیفیت و اورجینالی باعث می‌ شود عملکرد خودرو شما در زمان ترمز گرفتن بسیار بهبود یابد. از سوی دیگر طول عمر بالای آنها بدون شک باعث می‌ شود تا در طولانی مدت انتخاب‌های بسیار به صرفه‌ ای باشند. همچنین برای افرادی که به دنبال گزینه‌ هایی با قیمت پایین‌ تر هستند و کیفیت مناسب هستند، دیسک چرخ جلو رنو ساخت کشور ترکیه، انتخاب خوبی خواهد بود.

زمان مناسب تعویض دیسک چرخ جلو رنو

تعویض به موقع دیسک چرخ جلو در خودروهای رنو و به طور کلی تمامی خودرو‌ها باعث می‌ شود تا از بروز اتفاقات گوناگون جلوگیری کنید و به سایر قسمت های سیستم ترمز خودرو خود آسیب نرسانید. در صورتی که نشانه‌ های زیر را در خودروی خود مشاهده کردید، نوبت تعویض دیسک چرخ جلو رسیده است.

  •  پیدا شدن لبه دیسک ترمز یا مشاهده هر گونه شیار و تو رفتگی روی سطح آن نشان دهنده این است که دیسک چرخ‌ های جلو رنو کارایی خود را از دست داده‌ اند.
  •  تاب برداشتن دیسک ترمز که معمولا در اثر خیس شدن دیسک رخ می‌ دهد.
  •  تغییر کردن رنگ دیسک ترمز
  •  ایجاد صدای تیز و ناهنجار در زمان ترمز گرفتن
  •  لرزش خودرو در زمان ترمز گرفتن
  •  انحراف خودرو به سمت چپ و راست در حال ترمز گرفتن

نکات مهم در زمان خرید و استفاده دیسک چرخ‌های جلو رنو

بعد از آنکه تشخیص دادید دیسک چرخ جلوی خودرو شما خراب است، نوبت آن می رسد که سراغ فروشنده‌ های معتبر لوازم جانبی رنو بروید. فروشگاه‌ های معتبر به اعتماد و رضایت مشتریان خود نیاز دارند و به همین دلیل همیشه محصول با کیفیت در اختیار آنها قرار می‌ دهند. یکی از فروشگاه مناسب که در زمینه لوازم جانبی رنو اصل و باکیفیت فعالیت می‌ کند، فروشگاه آنلاین رنو پخش می‌ باشد. زمانی که دیسک چرخ جلو خودرو را تهیه کردید، به یاد داشته باشید که حتما قبل از نصب آنها سایر اجزای سیستم ترمز خود را نیز مورد بررسی قرار دهید تا در صورتی که این قسمت از خودرو شما دارای مشکل است آن را برطرف نمایید. این موضوع باعث افزایش امنیت خودرو می‌ شود و از سوی دیگر اگر اختلالی در حال آسیب رساندن به دیسک است را نیز برطرف می‌کند. زمانی که قصد تعویض دیسک جلو را دارید، حتما قبل از نصب دیسک خریداری شده را از نظر ایمنی مورد بررسی قرار دهید و به هیچ عنوان فراموش نکنید که هیچگاه از دیسک‌ها دست دوم استفاده ننمایید. دیسک‌ های نو خریداری شده از فروشگاه آنلاین رنو پخش دارای 5 روز ضمانت بازگشت محصول از سراسر ایران هستند. همچنین بهتر است بدانید بسیاری از متخصصان تعمیر خودرو بر این باورند که حتی یکی از دیسک‌ های جلو خودرو آسیب دیده بود، باید هر جفت دیسک را تعویض نمایید تا به این صورت خودرو در زمان ترمز گرفتن عملکرد متعادلی از خود نشان دهد.

خرید آنلاین دیسک چرخ‌ های جلو رنو

با این که سال ها از راه اندازی فروشگاه‌ های اینترنتی در ایران می‌ گذرد، باز هم عده زیادی به این شیوه مدرن خرید اعتماد کافی ندارند. فروشگاه آنلاین رنو پخش در این میان برای جلب اعتماد مشتریان خود تمامی مجوزهای لازم را داراست و از سوی دیگر فعالیت طولانی مدت در این عرصه باعث شده تا صداقت ما برای همه مشتریان ثابت شده باشد. یکی از مزایای اصلی خرید آنلاین دیسک چرخ جلو مدل‌ های مختلف خودروهای برند رنو از ما، تنوع بالا محصولاتی است که در اختیار شما قرار می‌ گیرند. اینطور در صورتی که به سایر لوازم یدکی رنو بجز دیسک‌ های جلو (و برای مدل‌های خودرو متنوع) دسترسی خواهید داشت. این موضوع اجازه می دهد بدون اتلاف وقت و بسیار ساده تمامی وسایل مورد نیاز را در اختیار داشته باشید و بدون نیاز به تحمل ترافیک و… آنها را خریداری نمایید. البته نباید فراموش کرد که محصولات رنو پخش همگی دارای گارانتی بوده و همین باعث می شود مشتریان با خیال راحت از ما خرید کنند.

دیسک چرخ‌ های جلو رنو برای مدل‌های مختلف

در ادامه انواع دیسک چرخ جلو محصولات رنو موجود در محصولات فروشگاه رنو پخش را به صورت مختصر خدمت شما معرفی می‌ کنیم:

 دیسک چرخ جلو داستر

این محصولات به صورت یک دست دیسک، یعنی 2 عدد به فروش می رسد و از یک سال گارانتی رنو پخش برخوردار است. وزن این محصولات 9 کیلوگرم می‌ باشد.

 دیسک چرخ جلو فلوئنس

برای تولید این محصولات از مواد اولیه آلیاژی درجه یک استفاده شده و دارای یک سال گارانتی می‌ باشد. وزن این دیسک‌های چرخ جلو رنو 10 کیلوگرم است.

 دیسک چرخ جلو تالیسمان

این محصولات دارای کیفیت بسیار مناسب هستند و به صورت یک دست (دو عدد) به فروش می رسند. وزن آنها نیز 9 کیلوگرم می‌ باشد و دارای 1 سال گارانتی هستند.

 دیسک چرخ جلو اسکالا

این محصولات که مخصوص رنو اسکالا هستند به صورت یک جفت به فروش می‌ رسند و دارای یک سال گارانتی هستند.

دیسک چرخ جلو رنو کپچر

این نمونه از دیسک ترمز جلو که برای خودروهای رنو کپچر مورد استفاده قرار می‌ گیرد، وزنی در حدود 8 کیلوگرم دارند و به همراه گارانتی 1 ساله به فروش می رسند.

 دیسک چرخ جلو سیمبل

این محصولات دارای یک سال گارانتی هستند به صورت یک دست (2 عدد) به فروش می رسند. وزن این محصولات نیز 8 کیلوگرم می‌ باشد.

دیسک چرخ جلو مگان

این دیسک‌ های جلو اصل برای خودروهای مگان مورد استفاده قرار می‌ گیرند و می‌ توانید آنها از فروشگاه آنلاین رنو پخش تهیه نمایید. وزن آنها 8 کیلوگرم است و دارای گارانتی یک ساله می‌ باشند.

 دیسک چرخ جلو کولیوس NEW

نمونه اصلی از برندهای معتبر اروپایی این دیسک جلو را می‌ توانید در سایت ما تهیه کنید، وزن این محصولات اورجینال 15 کیلوگرم می‌ باشد.

 

شما اینجا هستید: