کیلس استارت تندر90


این محصول به اتمام رسیده است.

میتوانید برای درخواست موجودی با شماره 33969813 - 021 تماس بگیرید

ضمانت کالا

اصل بودن محصول

بهترین قیمت

پرداخت انلاین

پیشتبانی

ارسال با پست

کیلس استارت فابریک تندر90 با ریموت طرح تالیسمان

تاریخچه خودرو ال ۹۰

نام اصلي خودروی ال ۹۰، داچيا لوگان می‌باشد در ايران شرکتی به نام رنو پارس وجود دارد که کنسرسيومي از سه شرکت‌ ايران خودرو، سايپا و پارس خودرو می‌باشد. رنوپارس براي توليد ال ۹۰ و ساندرو و مگان تشکيل شده. خودروی ساندرو، مدل هاچ بک خودروی رنو لوگان می‌باشد. این اتومبیل بين مردم ايران به خودروی ال۹۰ هاچ بک مشهور است. در ادامه به توضیح سیستم دوربین ۳۶۰ درجه ال ۹۰ میپردازیم. در ادامه به توضیح سیستم کیلس استارت ال 90 می پردازیم.

بسیاری از رنو سواران از طرح ریموت و سوئیچ تندر90 رضایت ندارند که با نصب این کیلس استارت ، ریموت شما طرح رنو تالیسمان میشود که جزئ یکی از زیباترین ریموت ها در خودروهای امروزی میباشد.

تکنولوژی کیلس (Keyless)چیست؟

در خودروی دارای سیستم کیلس استارتر ال۹۰ ، از سوئیچ به شکل سابق استفاده نمی شود که حس بهتری به راننده القا می کند
شاید یکی از مهم‌ترین فناوری خودرو‌ها در یک قرن اخیر، تکنولوژی کیلس (Keyless) باشد؛ این تکنولوژی که امروزه بر روی اغلب خودرو‌های وارداتی مشاهده و این امکان را برای شما فراهم می‌کند که بدون نیاز به استفاده از سوئیچ خودرو، وارد آن شوید و حتی موتور را روشن کنید. فناوری کیلس استارتر ال۹۰ معمولا به عنوان یک آپشن ارائه می‌شود و می‌توانید زمان سفارش خودرو آن را هم در نظر بگیرید.

در بسیاری از خودروهای روز ریموت و کلید حذف شده و بجای آن از سیستم کی لیس استارت استفاده شده که علاوه بر ظاهری زیبا و شیک بسیار کاربردی میاشد . یکی از کاربردهایی که از لحاظ امنیتی هم بسیار قابل ملاحظه میباشد این هست که شما پس از خارج شدن از خودرو و فراموش کردن بستن دربها  با فاصله گرفتن از آن  خودرو  دربها بصورت خودکار قفل میشود . یکی دیگر از کاربردهای این دستگاه قابلیت شوک سنسور میباشد که همانند دزدگیر عمل میکند که هنگام ضربه به خودرو آژیر به صدا در می آید . 

کیلس استارت ال 90

در اتومبیل‌های مدرن امکانی فراهم شده که بدون سوئیچ، درب‌های خودرو بصورت الکترونیکی و اتوماتیک قفل شوند و همچنین استارت موتور آن نیز بصورت الکترونیکی و بدون سوئیچ انجام شود. این سيستم بدون کليد، کیلس استارت نام دارد و آپشنی در خودرو می‌باشد که هم کارايي را بهبود بخشیده و هم جذابيت و کلاس ماشین را افزایش می‌دهد این آپشن احساس بهتر و رفاه بیشتری را برای راننده ایجاد خواهد کرد. با وجود این که سیستم‌های کیلس استارت After market نیز در بازار وجود دارند اما فابریک بودن کیلس استارت ال 90 به این معنی می‌باشد که ايموبلايزر ريموت در ecu تعريف شده است.

نخستین بار سیستم کیلس استارت، توسط شرکت‌های اروپايي مانند بي ام دبلیو استفاده شد که در ابتدا به صورت استارت دکمه‌ای بود پس از آن با افزودن دستگیره‌های تاچ و سیستم هوشمند به ماشین‌ها، مجموعه اولیه کامل شد. امروزه در بيشتر ماشین‌های تولید شده مدرن  روز  دنيا  از این خودرو استفاده می‌شود.

امنیت دستگاه ؛

اگر شخصی به غیر از ریموت فابریک درب خودرو شما را با سوئیچ یا سیم و یا هر وسیله دیگری درب خودرو شمارو باز کنه خودرو از طریق بوق فابریک شروع به آژیر زدن میکند و در این حالت خودرو به هیچ عنوان روشن نمیشود.

شما برای استارت زدن خودرو حتما باید دکمه باز رو بفشارید یعنی باید ریموت همراهتون باشه که خودرو بتونید استارت بخوره اگه درب خودرو بسته باشه ویا حتی قفل درب ها در حالت قفل باشه به هیچ عنوان ماشین شما استارت نمیخوره.

 

امکانات کیلس استارتر چیست؟

۱.ست شدن کیلس استارتر بر روی ریموت فابریک خودرو

۲. استارت خوردن خودرو با یک دکمه

۳. هشدار از طریق بوق فابریک خودرو و روشن نشدن خودرو در زمان سرقت

۴. سوکت فابریک برای خودروهای ایرانی

۵.  قطع کن در صورت باز بودن درب خودرو