قیمت خرید لوازم یدکی و قطعات اصلی رنو ساندرو

خرید لوازم یدکی ساندرو

ساندرو ازجمله خودرو های تولید شده توسط برند فرانسوی رنو می باشد. این خودرو با توجه به مشخصات و قیمت مناسبی که دارد توانسته در کشور ما نیز بسیار پرطرفدار باشد. به همین دلیل خرید لوازم یدکی ساندرو از جمله مباحث بسیار مهم برای دارندگان این خودروی فرانسوی است.

از برندهای مختلفی که در جهان خودرو های مختلف تولید می کنند معمولاً کمتر پیش می‌آید تا خودرویی در کشور ما مورد استقبال فراوان قرار بگیرد. خودروی رنو ساندرو دقیقاً از معدود اتومبیل هایی محسوب می شود که  با استقبال گسترده مردم کشورمان مواجه شده است.

درواقع باوجود این‌که از حضور این ماشین در ایران به یک دهه هم نرسیده اما توانسته جزء خودروهایی محسوب گردد که می توانیم آن را در خیابان بارها مشاهده کنیم. از همین رو می‌توانیم بگوییم که این ماشین در آینده نیز جزء خودروهای رایج در کشور ما به‌حساب می آید.

داشتن کیفیت و قیمت مناسب از جمله اصلی ترین دلایلی است که موجب شده تا این خودرو در کشور ما طرفداران خود را پیدا کند.این خودرو در جهان با نام داچیا نیز شناخته می شود. ساندرو نه تنها در ایران بلکه در سایر نقاط جهان نیز توانسته محبوبیت خود را به دست آورد.

پس از برجام از جمله خودروهایی بود که توانست در ایران نیز با حمایت برند فرانسوی رنو وارد شود. امروزه این خودرو در خود کشور ما نیز مونتاژ می شود. علیرغم داشتن سادگی در طراحی ظاهری و ساخت درونی ماشین ، از کیفیت بسیار خوبی نیز برخوردار است.در ادامه با ما همراه باشید تا با مشخصات این خودرو و لوازم یدکی مربوط به آن بیشتر آشنا شویم.

قیمت قطعات اصلی رنو ساندرو

متأسفانه شرایط متغیر نوسانات ارزی و درمجموع اوضاع اقتصادی کشور سبب شده تا نتوانیم به‌صورت قطعی قیمت دقیقی را برای لوازم یدکی رنو ساندرو تعیین نماییم. درنتیجه در رابطه با قیمت قطعات اصلی رنو ساندرو می توانید به هرکدام از محصولات مورد نظر خود مراجعه کنید و قیمت اصلی آن را در سایت ما مشاهده کنید.

پیش ازورود به موضوع لوازم یدکی رنو ساندرو ،بهتر است تا با مشخصات این ماشین آشنا شویم . نسخه اولیه تولیدشده این خودرو در سال 2007 رونمایی شد. این خودرو از جمله اتومبیل های هاچبک اقتصادی بود که به وسیله یکی از زیر مجموعه های برند بزرگ رنو تولید شد.

همان‌طور که در ابتدا اشاره کردیم، این خودرو پس از برجام توسط پارس خودرو وارد ایران شد. امروزه نیز علاوه بر ایران، در کشورهای دیگری مانند برزیل، مکزیک، روسیه ، آفریقای جنوبی ، مصر و... نیز با همین نام عرضه می شود . در کشورهای نامبرده شده نیز توانست طرفداران خود را پیدا کند.

محور محرک این خودرو دیفرانسیل های جلوی آن می باشد.رنو ساندرو به صورت دو مدل دنده ای و اتومات تولید می شود. در مدل دنده ای  دارای پنج دنده و در مدل اتومات نیز 4 دنده دارد.حجم موتور در نظر گرفته شده برای این ماشین 1.6 لیتر می‌باشد.این اتومبیل برای قدرتی معادل 105 اسب بخار است و سرعت آن 175 کیلومتر بر ساعت در نظر گرفته شده است. 

در هر صد کیلومتر 6.7 لیتر میزان مصرف آن است و دارای شتابی معادل 10.5 ثانیه می باشد. حجم باک 50 لیتری نیز از جمله دیگر مشخصاتی است که می توانیم به آن اشاره کنیم.همان طور که اشاره کردیم، به جهت وجود شرایط متغیر در قیمت خودروها نیز نمی توانیم رقم معین و تعیین شده‌ای را برای این خودرو در نظر بگیریم.

فارغ از شرایط اقتصادی، نوع مدل ماشین و اتومات یا دنده ای بودن آن نیز در قیمت خودرو بسیار تأثیرگذار است. با توجه به بررسی های صورت گرفته ، اگر بخواهیم میانگینی را برای قیمت ساندرو در نظر بگیریم می توانیم بگوییم که این اتومبیل دارای قیمتی بین 300 الی 500 میلیون تومان است.

خرید لوازم جانبی  Renault sandero

خوشبختانه به جهت افزایش چشمگیر خرید رنو ساندرو می توانیم بگوییم که از بابت خرید لوازم جانبی Renault sandero  هیچ گونه نگرانی به دل خود راه ندهید؛ زیرا استفاده گسترده از یک محصول بالطبع موجب افزایش تولید قطعات مربوط به آن نیز می‌شود. 

ما در فروشگاه اینترنتی رنوپخش نیز با توزیع محصولات رنو تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم که بتوانیم رضایت خاطر شما عزیزان را کسب کنیم. برای خرید لوازم یدکی ساندرو پس از ورود به سایت ما  به گزینه ی مدل ها بروید. پس از انتخاب ماشین رنو ساندرو ، می توانید با استفاده از قسمت جستجو، به راحتی قطعه مورد نظر خود را بنویسید و به آن دست پیدا کنید.

به‌طورکلی نیز ما قطعات مختلف رنو ساندرو را تقسیم بندی کرده ایم. درواقع با انتخاب قسمت های مختلف از قبیل قطعات الکتریکی ساندرو ، قطعات بدنه ساندرو ،قطعات سیستم ترمز ساندرو ،  قطعات سیستم ساندرو ، قطعات سیستم سوخت رسانی ساندرو ، قطعات موتور ساندرو ، قطعات سیستم سرمایشی و گرمایشی ساندرو و ... می‌توانید به راحتی به لوازم جانبی مربوط به همان بخش دسترسی پیدا کنید.

شایان ذکر است که صدها قطعه ی مختلفی مانند لنت جلو ساندرو، چراغ جلو ساندرو و ... در سایت قرار داده شده است که با پرداخت هزینه‌ی تعیین شده می توانید آن را خریداری کنید.

سوال متداول

آیا لوازم یدکی ساندرو موجود در سایت رنوپخش اورجینال است؟

بله شما می توانید با خیال راحت از فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی رنو (رنوپخش) خرید خود را انجام دهید.

 

مشاهده بیشتر