قیمت خرید لوازم یدکی و قطعات اصلی رنو کپچر

خرید لوازم یدکی رنو کپچر

رنو کپچر یکی از ماشین‌های تولیدشده توسط شرکت فرانسوی  رنو است که به اصطلاح شاسی بلند محسوب می شود. این خودرو با توجه به ویژگی هایی که دارد، در بین سایر خودروهای هم‌رده خود، از جمله اتومبیل های نسبتاً پرفروش به حساب می آید. از همین رو ،خرید لوازم‌ یدکی کپچر از جمله نکاتی است که برخی از صاحبان کپچر به دنبال آن هستند. قیمت قطعات یدکی رنو کپچر و همچنین خرید لوازم جانبی کپچر از دغدغه هایی است که ممکن است برخی برای این خودروی لوکس داشته باشند. سایت رنو پخش لوازم یدکی کپچر را به مانند دیگر خودروهای رنو به صورت اورجینال در اختیار کاربران قرار می دهد. 

اصولاً برند رنو در دهه دوم قرن 21 اقدام به تولید خودروهایی با طراحی های مدرن کرد. این خودروها توانستند با توجه به مشخصات منحصر به فرد خود خیلی زود جای خود را در بازارهای جهانی باز کنند. بدین ترتیب  برند رنو توانست جهش عظیمی پیدا کند.

یکی از محصولاتی که در همین دهه طراحی شده، اتومبیل رنو کپچر بود. این خودروی شاسی‌بلند با توجه به مشخصات خود و قیمت مناسب توانست  نظر مساعد مشتریان خود را جلب کند. به همین دلیل  از جمله خودروهایی به حساب می آید که توسط برند رنو به دیگر نقاط جهان صادر می شود. پس باید خرید لوازم یدکی کپچر هم در کشورهای وارد کننده امکان پذیر باشد. 

در واقع یکی از دلایل ایجاد این اتومبیل ،افزایش چشمگیر استفاده از خودروهای شاسی بلند بین مردم بوده است. استفاده مردم از خودرو های شاسی بلند به دلایل مختلفی افزایش یافته است. امنیت و فضای کابین بیشتر بخشی از این دلایل هستند.خوشبختانه این فرصت در کشور ما نیز به وجود آمده تا بتوانیم از این خودروی ساخته فرانسه استفاده کنیم.با ما در ادامه همراه باشید تا بیشتر با رنو کپچر و لوازم یدکی کپچر مربوط به آن آشنا شویم.

قیمت قطعات اصلی رنو کپچر

با توجه به این که برخی از قطعات اصلی رنو کپچر و خود این خودرو وارداتی است در نتیجه نمی توانیم  اعلام کنیم که قیمت قطعات اصلی کپچر معین و قطعی شده است.از همین رو با توجه به نوسانات ارزی و شرایط کشور نمی توانیم تعیین کننده ی قیمت در مدت زمان طولانی به صورت ثابت باشیم. البته در صورت بازدید سایت ما می توانید مشاهده کنید که تمامی قطعات با قیمت آن‌ها گذاشته شده است.

پیش ازاین که وارد مباحث قیمت لوازم یدکی کپچر شویم بد نیست تا به صورت مختصر با مشخصات فنی این ماشین آشنا شویم. رنو کپچر در سال 2013 توسط این برند نام آشنای فرانسوی ساخته  و روانه بازارهای جهانی شد. به دلیل استقبال خوب از این اتومبیل در فرانسه، سه سال  پای این خودرو به  ایران نیز باز شد.

مدل دیگری از این ماشین در سال 2017 وارد ایران شد که  دارای آپشن های بهتری نسبت به خودروهای اولیه وارداتی بود.گرمکن صندلی جلو،کنسول میانی صندلی های جلو و روکش چرمی از جمله ویژگی هایی بود که به خودروهای وارداتی جدید اضافه شده بود.

محورمحرک ماشین رنو کپچر همانند بسیاری از اتومبیل های دیگر ،دیفرانسیل های جلو می باشد.این خودرو دارای 6 دنده اتومات دوکلاچه است.در رابطه با حجم موتور در نظر گرفته شده برای این خودرو می توان گفت که 1.2 لیتر حجم موتور رنو کپچر می‌باشد.

قدرت این ماشین ساخته شده توسط رنو  120 اسب بخار است. سرعت رنو کپچر 192 کیلومتر بر ساعت می باشد. شتاب تخمین زده شده برای این اتومبیل نیز 10.9 ثانیه است.5.9 لیتر نیز در هر صد کیلومتر به عنوان مصرف سوخت این خودرو در نظر گرفته شده است.حجم باک 45 لیتری نیز از دیگر مشخصاتی است که برای رنو کپچر قرار داده اند. قطعات یدکی رنو کپچر به طور کامل در سایت رنو پخش موجود است. 

در رابطه با قیمت قطعات یدکی کپچر نیز می توانیم بگوییم که  نمی توان مشخص کرد که قیمت این خودرو دقیقاً معادل عدد مشخصی است؛ زیرا همان طور که می دانید سال تولید ماشین و امکانات به کار گرفته شده برای خودرو، در قیمت آن بسیار تاثیرگذار است. به‌طورکلی اگر بخواهیم عددی را برای رنو کپچر مشخص کنیم می توانیم بگوییم که این ماشین قیمتی بین 600 تا 850 میلیون دارد.

خرید لوازم جانبی رنو کپچر

در رابطه با خرید لوازم جانبی  Renault capture هیچ گونه نگرانی نداشته باشید. زیرا ما در فروشگاه اینترنتی رنو پخش ازآنجایی‌که به طور تخصصی بر روی محصولات برند رنو فعالیت می کنیم در نتیجه بسیاری از قطعات یدکی رنو را داریم. رنو کپچر نیز این قاعده مستثنی نیست.

چطور قطعات یدکی کپچر مورد نظر خود را در سایت رنوپخش پیدا کنیم؟

از همین رو پس از ورود به سایت ما می‌توانید بر روی بخش مدل‌ها بروید. پس از انتخاب خودرو رنو کپچر، با انبوهی از قطعات این خودرو مواجه می شوید. به منظور سهولت در انتخاب قطعه مورد نظر خود، میتوانید  از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید.علاوه بر قسمت جستجو، ما به صورت کلی نیز قطعات مختلف رنو و لوازم یدکی کپچر را تقسیم بندی کرده ایم.

این تقسیم بندی عبارت است از مواردی مانند قطعات الکتریکی کپچر ، قطعات بدنه کپچر ،قطعات سیستم ترمز کپچر ،  قطعات سیستم فرمان، قطعات سیستم سوخت رسانی کپچر ، قطعات موتور کپچر، قطعات سیستم سرمایشی و گرمایشی کپچر و ...است. با انتخاب هر کدام می توانید هرچه سریع تر به قطعه مورد نظر خود برسید.پس از پرداخت هزینه درج شده نیز می توانید قطعه ی خود را داشته باشید.

به صورت جزئی می توانیم بگوییم انواع قطعات رنو کپچر از قبیل منبع انبساط کپچر،دسته موتور دمبلی کپچر،شمع موتور کپچر و ده ها قطعه ی دیگر از این ماشین در سایت ما وجود دارد که می توانید آن ها را خریداری نمایید.شایان ذکر است که برخی از لوازم یدکی کپچر با تخفیف ویژه درج‌شده‌اند.


 

مشاهده بیشتر