کنسول وسط ساندرو (زیر آرنجی)


این محصول به اتمام رسیده است.

میتوانید برای درخواست موجودی با شماره 33969813 - 021 تماس بگیرید

ضمانت کالا

اصل بودن محصول

بهترین قیمت

پرداخت انلاین

پیشتبانی

ارسال با پست

کنسول وسط ساندرو

کنسول وسط ساندرو برای کسانی که در طول روز رانندگی زیادی دارند، بسیار مناسب است و می توانند برای رفع خستگی آرنج، از این قطعه استفاده کنند.البته شما می توانید از کنسول وسط ساندرو، به عنوان محل قرار گیری اشیا کوچک استفاده کنید و لوازم خود را در این کنسول ها قرار دهید.کنسول وسط ساندرو به صورت فابریک در بین دو صندلی پیج نصب می شود.در انتهای کنسول وسط ساندرو، محلی تعبیه شده است که کلیدهای شیشه بر روی آن قرار دارد و دسترسی را به این کلیدها آسان تر و سریع تر می کند.خرید کنسول وسط ساندرو با کیفیت بالا بر زیبایی خودروی شما نیز اضافه می کند. این کنسول وسط دارای رنگ بندی های زیبا و جذابی است که از بهترین متریال ها ساخته شده است و معمولا به رنگ های مشکی و نقره ای می باشند که با تم داخلی رنو ساندرو هماهنگ و یکدست می باشد و زیبایی خودروی شما را چند برابر می کند.
قیمت کنسول وسط ساندرو از 1500000 هزار تومان الی 2000000 تومان می باشد که این قیمت در فروشگاه رنو پخش بسیار باورنکردنی است. چنانچه از کیفیت و قیمت اجناس ما راضی بودید، لطفا رنوپخش را برای خرید انواع لوازم یدکی رنو به آشنایان خود معرفی کنید.

ویژگی کنسول وسط ساندرو 

کنسول وسط ساندرو  با پایه فابریک و در در بین دو صندلی توسط پیچ نصب میشود. در قسمت عقب پایی جای کلیدهای شیشه بالابر عقب تعبیه شده و دسترسی به کلیدها را فراهم میکند. کنسول وسط ساندرو از بهترین متریال پلاستیک ساخته شده است و تم رنگ بندی مشکی و نقره ای آن با تریم داخلی رنو ساندرو هماهنگ میباشد و هارمونی داخلی رنو ساندرو را حفظ میکند.

این کنسول قابل نصب بروی ساندرو و استپ وی میباشد.

کاربرد  کنسول وسط ساندرو

همان طور که در ابتدای متن گفته شد یکی از کاربردهایی که بسیاری از افراد خرید کنسول وسط ساندرو به آن توجه دارند، این است که اگر شما رانندگی طولانی مدتی داشته اید، می توانید برای رفع خستگی دست و آرنج خود را بر روی این کنسول قرار دهید و به نوعی رفع خستگی کنید.
یکی دیگر از کاربردهای کنسول وسط، قرار دادن وسایل و لوازم مختلف در این کنسول وسط است. شما می توانید برای جلوگیری از گم شدن لوازم تان، این لوازم را داخل کنسول قرار دهید

نحوه تشخیص کنسول ارنجی اصل از فیک

مهم ترین راه برای تشخیص کنسول وسط ساندرو این است که این کنسول را بر روی خودرو قرار دهید و اگر این کنسول به خوبی در محل مشخص شده خود جای نگرفت، شما خواهید فهمید که این کنسول ها فیک و بی کیفیت می باشند. معمولا بهترین گزینه برای خرید کنسول وسط ساندرو، خریداری کردن فابریک این قطعه می باشد.
قیمت کنسول وسط ساندرو که دارای کیفیت پایینی باشد و به گونه ای باشد که در محل مشخص شده قرار نگیرد، از سایر کنسول ها وسط ارزان تر است اما شما نباید اقدام به خرید این کنسول ها کنید. زیرا این کنسول ها در مواقع کشیدن ترمز دستی ممکن است که رانندگان را اذیت کند و در برخی مواقع موجب ایجاد حوادث شود.
کنسول آرنجی اصل ساندرو به گونه ای است که شما می توانید به سادگی نصب کنید بدون اینکه کلیدهای بازشو پنجره مزاحمتی ایجاد کنند یا داخل این کنسول ها جاگیری نکنند.

 

طریقه نصب کنسول وسط ساندرو

شما برای فهمیدن طریقه نصب کنسول وسط ساندرو، باید ویدیوهای آموزشی را مشاهده کنید تا بتوانید به بهترین شکل این کار را انجام دهید. البته برخی افراد این کار را به افراد متخصص می سپارند تا این افراد به گونه ای کنسول را در محل خود قرار دهند که هیچ مزاحمتی برای دستی خودرو یا کلیدهای پنجره نداشته باشد.
البته نصب این کنسول ها اصلا کار سختی نیست و شما با مشاهده چند ویدیو آموزشی می توانید این کار را به بهترین شکل انجام دهید.