تندر90

همه چیز درباره پایین رفتن مصرف سوخت بنزین خودرو رنو

 

در حال حاضر و بابالارفتن دلار و همچنین کم شدن سوخت هایی مانند بنزین و نفت که از طلاهای سیاه و  با افزایش تعداد زیاد خودرو ها نسبت به گذشته و داشتن همزمان موتور و خودرو برای هرفرد و داشتن کارت سوخت به صورت دولتی نسبت به قیمت آزاد و از همه مهم تر صرفه جویی کردن برای استفاده بهینه از بنزین برای فرزندانمان و نسل های بعد  باید به راهکارهایی که هم اکنون در قوانین راهنمایی و رانندگی هستند اما شاید زیاد به آن ها عمل نشود بپردازیم..

 

مسلما و به طور قطع همه انسان ها خواهان این هستند که در مصرف بنزین خود صرفه جویی کنند و همچنین بدون اینکه هزینه های بالایی داشته باشند به سطح شهر روند و یا با خیالی آسوده به سفر بروند…..اگر درباره اینکه چگونه بتوانیم مصرف سوخت خودروی خود را کم کنیم سوال دارید و یا اطلاعاتی به روز میخواهید کافیست ما را در همین وب سایت و یا در سایت رنوپخش دنبال نمایید …..

پس با ما همراه باشید …

 

همه چیز درباره پایین رفتن مصرف سوخت بنزین رنو

همه چیز درباره پایین رفتن مصرف سوخت بنزین رنو

 

 راهکارهای پایین آوردن سوخت مصرفی خودرو چیست ؟

الف)کروز خودرو

ب) فیلتر هوا

ج) باد تایر ها و لاستیک ها

د)کابل باطری

و)گرم نگه داشتن خودرو بدون حرکت ماشین

ر)ترمز نکردن ناگهانی

ز) دنده سنگین راه نرفتن

ج)حمل  نکردن وسایل غیر ضروری

خ)گاز را فشردن بدون اینکه ماشین روشن باشد

ع)داشتن کیفتی مناسب برای بنزین مصرفی شما

چ) به میزان لازم باک را پرکرن

با ما باشید در تعاریف هرکدام از گزینه هایی که در کاهش مصرف بنزین موثر هستند:

 

کروز  کنترل خودرو : در بیشتر مواقع شما با چک کردن و استفاده از کروز کنترل خودرو به طور چندوقت یک بار میتواند در این امر یعنی پایین آمدن مصرف سوخت خودرو به شما مشتری عزیز کمک کند ( 6 درصد)

 

همه چیز درباره پایین رفتن مصرف سوخت بنزین رنو

همه چیز درباره پایین رفتن مصرف سوخت بنزین رنو

 

 

فیلترهوا ): چک کردن هر ازچندگاه فیلتر هوا از ملزومات کاهش هزینه هاست زیرا با کثیف شدن فیلتر هوا میزان مصرف سوخت شما به شدت زیاد خواهد شد.

 

پرکردن باک: شما به راحتی میتوانید با پر کردن به اندازه باک خودروی خود از مصرف زیاد بنزینتان جلوگیری کنید

 

تنطیم باد لاستیک: با تنظیم تایرهای خودروی خود و کم باد نبودن لاستیک ها در مصرف زیاد  خود به طور جدی جلوگیری کنید..

 

کابل باطری:  پوسیده شدن کابل باطری سبب اختلال در انتقال جریان برق به قسمت مختلف خودرو می شود و همین موضوع باعث مصرف سوخت بیشتری می گردد. که با چک کردن هرازچندگاهی این مشکل قابل بررسی است..

 

همه چیز درباره پایین رفتن مصرف سوخت بنزین خودرو رنو

 

حمل نکردن وسایل غیر ضروری: دیده شده معمولا برای رفتن به سفر از باربر برای حمل وسیله ها استفاده میکنند به این نحو که برروی سقف ماشین خود نصب میشود. این کار در امر مصرف سوخت خودرو ها بسیار مضر است لذا جدا از این کار خودداری نمایید.

 

گرم نکردن خودرو: در بیشتر اوقات درهنگام استارت خوردن و حرکت کردن ماشین به طور چنددقیقه  ماشین را روشن میکنند و بدون حرکت می ایستند تا کاملا گرم شود لذا در مصرف بنزین و هدررفتن آن بسیار موثر است به جای چند دقیقه کافیست 30 ثانیه تا یک دقیقه روشن کنیم و بعد اروم به حرکت در بیاییم

 

همه چیز درباره پایین رفتن مصرف سوخت بنزین  خودرو رنو

 

دنده سنگین راه نرفتن : با دنده سبک برانید و سرعت مجاز تا هزینه سبک تری هم بابت بنزین خود و دیرتر پرداخت نمایید

 

ودر آخر و از مهم ترین عوامل سوخت بهینه استفاده از بنزین با کیفیت های مناسب است به منظور پایین آمدن هزینه های شما و سوخت خودرویتان کافیست تا از بنزین های با کیفیت خوب استفاده کنید به عنوان مثال بنزین سوپر خیلی بهتر و مرغوب تر از بنزین های عادی است زیرا بدون هیچ املاحی است مانند چلوکبابی که بدون مخلفاط بخورید تا با مخلفاط دورش میل نمایید ….

 

همه چیز درباره پایین رفتن مصرف سوخت بنزین رنو

همه چیز درباره پایین رفتن مصرف سوخت بنزین رنو

 

و بازهم از اینکه رنو پخش را تا اینجا دنبال نموده اید صمیمانه متشکریم این را بدانید که ما همیشه با شما خواهیم بود ...رنوپخش

 

همه چیز درباره پایین رفتن مصرف سوخت بنزین خودرو رنو

تندر90

شما اینجا هستید: