دسته موتور پایین تندر90 - لاستیکی


این محصول به اتمام رسیده است.

میتوانید برای درخواست موجودی با شماره 33969813 - 021 تماس بگیرید

ضمانت کالا

اصل بودن محصول

بهترین قیمت

پرداخت انلاین

پیشتبانی

ارسال با پست

خرید و قیمت دسته موتور پایین تندر 90

دسته موتور پایین تندر90 - لاستیکی که به اصطلاح به آن دسته موتور شاتونی نیز گفته میشود.دسته موتور بخشی مهم در خودرو بوده که نگهدارنده موتور است. در اغلب خودروها گیربکس و موتور به یکدیگر متصل شده و توسط چند دسته نگه داشته می‌شوند. پایه نگهدارنده گیربکس دسته گیربکس و سایر قطعات آن دسته موتور نام دارند. قسمتی از دسته موتور به بدنه یا قاب اتومبیل پیچ شده و بخش دیگر موتور را در خود نگه می‌دارد.

موتور خودرو به دلیل وجود قطعات چرخان و متحرک منبع لرزشی برای اتومبیل محسوب می‌شود. دسته موتور این لرزش‌ها را کاهش داده و از نفوذ آن به داخل کابین جلوگیری می‌کند. دسته موتور در تمام خودروها موجود بوده که تندر 90 از جمله آن‌ها است. دسته موتور پایین تندر 90 از مشخصاتی برخوردار بوده که به بررسی آن می‌پردازیم.

کاربرد دسته موتور پایین تندر 90

تعویض دنده و تغییر دور موتور لرزش، نویز و شوک را برای موتور به دنبال دارد. انتقال این لرزش‌ها به بدنه موجب اذیت سرنشینان خودرو می‌شود. کاربرد دسته موتور پایین ال 90 در این مواقع مهار لرزش‌های حاصل از موتور است. این قطعه ساخته شده از جنس خاص بوده و خاصیت ارتجاعی بالایی دارد. از همین جهت، از انتقال لرزش و ضربات به درون بدنه و شاسی جلوگیری می‌کند.

ویژگی‌های دسته موتور پایین تندر 90

حفظ تعادل گیربکس و موتور از جمله ویژگی‌های مهم دسته موتور پایین ال 90 است. این قطعه تعادل میان موتور و گیربکس را ایجاد کرده و از انتقال آن به داخل کابین جلوگیری می‌کند. دسته موتور پایین تندر نود اغلب دارای طول عمر بین 5 تا 7 سال است. اما به این زمان اکتفا نکرده و آن را مداوم مورد بررسی قرار دهید. این قطعه درصورت خرابی علائمی را از خود نشان داده که باید نسبت به تعویض آن اقدام کنید.

این دسته موتور فابریک بوده و از بهترین متریال تولید شده است. و در بسته شرکت سایپا میباشد که بروی خط تولید استفاده میشود. این مدل دسته موتور بروی مدلهای مختلفی از  تندر 90 مانند  (تندر پلاس - ال90 وانت و...) نصب می شود.

قیمت دسته موتور پایین تندر 90

قیمت دسته موتور پایین خودروی تندر 90 تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار می‌گیرد. برند سازنده، کیفیت، نوع و غیره از جمله آن‌ها هستند. امروزه شاهد ظهور برندهای متفاوتی از دسته موتور تندر 90 به بازار هستیم. پیش از خرید این قطعه حتما به مشخصات آن توجه داشته باشید. در این صورت خریدی موفق داشته و قطعه کارکرد بهتری خواهد داشت.

چرا دسته موتور را از رنو پخش بخریم؟

فروشگاه رنو پخش بازار بزرگ اینترنتی در زمینه پخش لوازم یدکی خودروهای رنو است. این فروشگاه محصولات خود را با قیمتی مناسب و کیفیتی بالا به فروش می‌رساند. بنابراین، تضمین اصالت کالا پاسخی کامل به سوال چرا دسته موتور را از رنو پخش بخریم است.