لنت جلو تالیسمان اورجینال


4,800,000 تومان

ضمانت کالا

اصل بودن محصول

بهترین قیمت

پرداخت انلاین

پیشتبانی

ارسال با پست

لنت اورجینال رنو تالیسمان 

 

لنت ترمز یکی از اجزای مهم و حساس خودرو به شمار می آید که امروزه به دلیل حساسیت و اهمیتی که دارند قطعه فوق ایمنی با گرید A در استاندارد به شمار می آید.این لنت کاملا فابریک رنو تالیسمان بوده و ساخت کشور فرانسه میباشد.به همین دلیل با کیفیت بودن و کارایی خوب آن ،با رانندگی ایمن در شرایط مختلف و حفظ جان سرنشینان خودرو رابطه مستقیم دارد.

در انتها نیز می توانید مشخصات و قیمت لنت جلو تالیسمان را مشاهده و بررسی کنید.

لنت ترمز چیست؟


لنت ترمز در واقع نیروی بازدارنده ماشین می باشد و از یکی از مهم ترین قطعات خودرو به شمار می آید.لنت ترمز جزو دسته بندی قطعات مصرفی می باشد  و طول عمر و عملکرد آن بر حسب کارکرد خودرو ارزیابی می گردد.به مرور زمان با کارکرد وسیله نقلیه و اتمام لنت، دیسک‌ها درگیر می‌شوند و اصطکاک به وجود آمده علاوه بر تخریب، خطرات مالی و جانی بالایی را برای فرد و سرنشینان پدید می‌آورد.لنت ترمز به دو شکل کاسه ای و دیسکی موجود می باشد که کاهش سرعت آن ها به صورت نرمال می باشد.لنت وظیفه دارد با تولید نیروی اصطکاکی مناسب انرژی جنبشی چرخ متحرکی را که تحت تاثیر نیروی موتور می‌باشد را گرفته و به انرژی حرارتی تبدیل کند. سپس انرژی حرارتی را در فضا پخش نماید که با این عمل اتومبیل از حالت حرکت به حالت سکون و یا از سرعت آن کاسته می‌شود.
به عنوان مثال لنت جلو تالیسمان به دلیل ضریب اصطکاکی بالا و بالایی که دارد با تغییرات درجه حرارت خاصیت خود را از دست نمی دهند و همچنین در برابر ساییدگی از مقاومت بالایی برخوردار می باشند.

نحوه عملکرد لنت ترمز

همان طور که اشاره شد لنت ترمز با تولید نیرو بازدارنده و اصطکاکی سرعت چرخ متحرک را کاهش می دهند.لنت ترمز از دو بخش محکم که به‌ آن کفشک لنت و اصطکاکی که لقه لنت می‌نامند تشکیل شده است. سطح اصطکاکی لنت پس از فشار دادن پدال ترمز به روتور ترمز می‌چسبد و اتومبیل را متوقف می‌کند. لنت ترمز‌ها در گذشته با استفاده از آزبست ساخته می‌شدند.لنت جلو تالیسمان نیز به دلیل کیفیت بالایی که دارند در طول عمر خود کارکرد بسیار مناسبی دارند و تا حدود بسیار زیادی شما را از بلایای لنت ترمز خراب و مشکل دار دور می کند.


چگونه بفهمیم که لنت ترمز عقب به پایان رسیده است؟


تمام سیستم های هیدرولیکی ترمز دارای یک مخزن می باشند چنانچه که این مخزن ها مشکل نداشته باشند با کاهش و کم شدن روغن در این مخزن می توان متوجه شد که لنت ترمز به اتمام رسیده است.به طور کل هر زمان صدای دلخراش و لرزش در پدال و یا فرمان ماشین حس کردید باید لنت خود را تعویض نمایید.در کل لنت ترمز عقب از طول عمر بیشتر و کارکرد مناسب تری برخوردار هستند.باید به این نکته اشاره کرد که در سیستم ترمزهای ABS به صورت اتوماتیک اخطار به شما صادر می شود.از نشانه ها و علائمی که با مشاهده آن ها باید متوجه شوید که زمان تعویض لنت ترمز فرا رسیده است باید به کشیدن فرمان هنگام ترمز، سوت کشیدن یا خر خر کردن، لرزش پدال و … اشاره کرد.

 

علت تعویض لنت جلو


لنت ها بر اثر گذر زمان و کارکردی که دارند تمام می شوند. وقتی لنت ترمز فرسوده شود پس از ترمز کردن خودرو با طی مسافتی از حرکت می‌ایستد بنابراین توصیه می‌شود با لنت‌های فرسوده رانندگی نکنید. قدرت ترمز در لنت‌های فرسوده بسیار پایین می‌آید و همین مسئله ممکن است سبب تصادف شود. زمان تعویض لنت رو میتوان از موارد زیر پی برد:

زمانی که سطح لنت تمام می ‌شود ارتباط برقی با دیسک برقرار می ‌کند. به محض بر‌قراری این ارتباط چراغ ترمز به نشانه تعویض آن روشن می ‌شود.

نشانه دیگری نیز برای تعویض لنت وجود دارد، اگر سیستم ترمز شروع به تولید سر و صدای غیر معمول کند، نشان ‌دهنده اتمام عمر لنت ها است..

 چک کردن میزان لنت ها ترمز از طریق باز کردن چرخ و مشاهده کالپیر است.


قیمت لنت جلو رنو تالیسمان اصل


لنت جلو تالیسمان موجود در فروشگاه رنو پخش کاملا فابریک می باشد و ساخت کشور فرانسه است.این لنت ها دارای کیفیت بالا و قیمت مناسبی هستند که این موضوع موجب شده است افراد زیادی علاقمند به خرید این لنت ها برای خودرو خود باشند.با وجود لنت جلو تالیسمان بی کیفیت و نسخه های مشابه بی کیفیت دیگر نمی توان با خیال راحت خرید لنت را انجام داد.
اما فروشگاه رنو پخش در نظر گرفته است که لنت جلو تالیسمان را با کیفیت بسیار مناسبی به مشتریان عرضه کند تا دیگر مشتریان نگرانی از بابت خرید محصولات با کیفیت نداشته باشند.قیمت لنت جلو تالیسمان معادل 1550000 تومان می باشد که با توجه عملکرد و کیفیت این لنت ها قیمت گزافی ارائه نشده است!
در برخی مواقع ممکن است که قیمت این لنت ها دچار تغییر شود؛ به همین منظور شما می توانید قیمت محصولات مدنظر را استعلام بگیرید و همکاران ما در رنوپخش قیمت موجود را به شما ارائه می کنند.