دسته موتور بالا راست تندر90 -سال91-94


این محصول به اتمام رسیده است.

میتوانید برای درخواست موجودی با شماره 33969813 - 021 تماس بگیرید

ضمانت کالا

اصل بودن محصول

بهترین قیمت

پرداخت انلاین

پیشتبانی

ارسال با پست

خرید و قیمت دسته موتور بالا راست تندر 90

سیستم موتور خودرو اجزای متفاوتی داشته که دسته موتور از جمله آن‌ها است. این قطعه وظیفه مهمی در خودرو به عنوان تکیه‌گاه موتور ایفا می‌کند. دسته موتور در تمام خودروها موجود بوده و با توجه به نوع خودرو در سایزهای متفاوتی تولید می‌شود. پیش از خرید این قطعه باید به مدل خودرو توجه داشته باشید.

دسته موتور از جمله قطعات مصرفی اما با طول عمر بالا است. این قطعه هنگام خرابی علائمی از خود نشان داده که باید نسبت به تعویض آن اقدام کنید. خودروی تندر 90 از جمله اتومبیل‌های موجود در بازار بوده که از این قطعه برخوردار است. در ادامه به بررسی مشخصات دسته موتور بالا راست تندر 90 می‌پردازیم.

کاربرد دسته موتور بالا راست تندر 90

این قطعه وظیفه حفظ تعادل موتور و ایجاد تکیه‌گاهی برای آن را به دنبال دارد. دسته موتور در سیستم موتور خودروی ال 90 به تنهایی شامل چند بخش می‌شود. در مجموع هریک از این دسته موتورها در کنار یکدیگر کاربرد ایجاد تعادل را برعهده دارند.

ویژگی‌های دسته موتور بالا راست تندر 90

دسته موتور بالا راست ال 90 اورجینال بوده و ساخت فرانسه است. از جمله خصوصیات مهم این قطعه خرید نمونه اورجینال آن محسوب می‌شود. دسته موتور بالا راست ال نود دوام بالایی داشته و خودرو را از بروز آسیب مصون نگه می‌دارد.

قیمت دسته موتور بالا راست تندر 90

قیمت این قطعه با توجه به عوامل متعددی تعیین می‌شود. نمونه اورجینال، جنس، کیفیت و برند سازنده از مهم‌ترین آن‌ها هستند. هنگام تهیه دسته موتور بالا راست تندر 90 آن را حتما از مراکز معتبر تهیه کنید. امروزه برخی از سودجویان از این فرصت سواستفاده کرده و نمونه تقلبی را به مشتریان عرضه می‌کنند. در این صورت متحمل هزینه‌ بسیاری شده و آسیب بسیار به موتور خودرو وارد می‌شود. جهت تهیه این محصول به سایت رنو پخش مراجعه کنید.

چرا دسته موتور را از رنو پخش بخریم؟

فروشگاه رنو پخش تضمین‌کننده اصالت و کیفیت محصولات خود است. نحوه سفارش دسته موتور راست بالا راست تندر نود بسیار آسان بوده و دشواری نخواهد شد. به علاوه، عملیات پرداخت هزینه نیز در درگاهی امن صورت می‌گیرد. امکان ارسال مرسوله به سراسر کشور وجود داشته که از خصوصیات مهم این فروشگاه محسوب می‌شود.

فروشگاه اینترنتی رنو پخش واردکننده قطعات رنو به صورت انحصاری است. از همین جهت، تضمین اصالت محصولات و اورجینال بودن شعار تیم رنو پخش هستند. دسته موتور بالا راست ال نود نیز با قیمتی مناسب در رنو پخش به فروش می‌رسد.