روغن موتور رنو الف ساندرو 10-40


این محصول به اتمام رسیده است.

میتوانید برای درخواست موجودی با شماره 33969813 - 021 تماس بگیرید

ضمانت کالا

اصل بودن محصول

بهترین قیمت

پرداخت انلاین

پیشتبانی

ارسال با پست

از آن جایی که روغن موتور ساندرو یکی از مهم ترین و حیاتی ترین نیازهای خودرو است شما باید در انتخاب روغن موتور دقت کافی را داشته باشید. استفاده و مصرف روغن موتور با کیفیت باعث می شود که روغن بتواند تمام وظایفی را که شامل می شود، را به بهترین شکل انجام دهد. برای خودروهای ساندرو بهترین روغن موتور، روغن موتور رنو الف-ساندرو، است که دارای کیفیت بالایی می باشد و همواره مصرف کنندگان رضایت کاملی را داشته اند.

روغن موتور های مدل evolution 700 st با حجم 5 لیتر یک روغن موتور سنگین میباشد.روغن موتوررنوالف ساندرو در ایران و تحت فرمول شرکت الف تولید میشود این روغن موتور برای موتورهای قدرتمندی که شرایط سخت عملیاتی و فشار و دمای بالایی کار میکنند مناسب میباشد سطح کیفیت آنsn/c.f. میباشد این روغن موتور در دمای و بالا و پایین عملکرد خوبی داشته و از آن به روغن موتور چهار فصل یاد میشود . با توجه به شرایط تحریم روغن موتور الف با همان متریال و تحت نام behtam عرضه میگردد.

بهترین روغن موتور برای ساندرو

انتخاب و خرید روغن موتورهای با کیفیت در بازار فعلی به دلیل وجود روغن موتورهای بی کیفیت و فیک، بسیار کار سخت و پیچیده ای است.
روغن موتور به دو بخش خارجی و داخلی تقسیم می شود. برخی بر این باورند که روغن موتورهای خارجی دارای کیفیت بالاتری هستند و مزایای بیشتری دارند، اما این تصور غلط است و می توان گفت که روغن موتورهای داخلی برتری بیشتری نسبت به روغن موتورهای خارجی دارند.
با توجه به وجود تحریم ها و وجود روغن موتورهای بی کیفیت، روغن موتور رنو الف-ساندرو  بهترین گزینه موجود می باشد.
روغن موتور رنو الف-ساندرو در دماهای مختلف عملکردی بی نظیری داشته و از این روغن موتور به عنوان روغن موتور 4 فصل نام برده می شود.

زمان تعویض روغن رنو ساندرو

بهترین زمان تعویض روغن رنو ساندرو، هر 50 هزار کیلومتر است. برخی افراد زمان تعویض روغن رنو ساندرو را هر 3 ماه یکبار می دانند. البته هر کدام از این دو شرط که زودتر فرا رسید، شما باید اقدام به تعویض روغن موتور خودرو کنید.
البته در دفترچه راهنمای هر خودرو، بهترین زمان تعویض روغن موتور ذکر شده است و شما باید با توجه به این دفترچه راهنما، زمان تعویض روغن موتور را مشخص کنید.

فاکتورهای مهم در تعویض روغن موتور ساندرو

  • بهتر است که که بعد از هر بار عوض کردن کردن روغن موتور یا بعد از دوبار عوض کردن روغن موتور، فیلتر بنزین را نیز تعویض کنید.
  • برای موتورها با تکنولوژی ها و عملکردهای بالا، استفاده از روغن موتورهای معمولی و سطح پایین می تواند ضرر و زیادی را در پی داشته باشد.
  • اگر شما برای تعویض روغن موتور رنو ساندرو به تعمیرگاه مراجعه کرده اید و زمان تعویض روغن رنو ساندرو را مشخص کرده اند، شما باید قبل از زمان مشخص شده اقدام به تعویض روغن موتور خودروی خود بکنید، زیرا عواملی مانند شرایط آب و هوایی، میزان کارکرد خودرو، کیفیت روغن مصرف شده و... در زمان تعویض روغن موتور رنو ساندرو بسیار تاثیرگذار می باشند.
  • از فاکتورهای مهم در تعویض روغن رنو ساندرو می توان به عدم ترکیب روغن موتورهای غیر همنام یا ترکیب روغن موتورهای عالی و بی کیفیت با هم اشاره کرد. ترکیب روغن موتور اگر به درستی انجام نشود( شما وقتی می توانید روغن موتور را ترکیب کنید که در یک سطح یا هم نام باشند) می تواند ضررهای زیادی به موتور خودرو برساند.

قیمت روغن الف 5 لیتری رنو ساندرو

قیمت روغن الف 5 لیتری، به این دلیل که کشور ایران دچار تحریم می باشد، همواره ثابت نمی باشد.
شما برای مشاهده و فهمیدن قیمت روغن الف 5 لیتری می توانید از طریق فروشگاه رنو پخش استعلام قیمت بگیرید، تا عوامل فروشگاه رنو پخش، قیمت روغن موتور الف 5 لیتری را به شما اعلام کنند. اگر از خرید خود و کیفیت اجناس راضی هستید، برای خرید لوازم یدکی رنو، فروشگاه رنوپخش را به دیگران هم توصیه کنید.

نکات مهم برای خرید روغن موتور

انتخاب روغن موتور مرغوب و مناسب برای خودرو از اهمیت بالایی برخوردار است. روغن موتور مناسب، عملکرد عالی موتور و دوام بالای آن را تضمین می‌کند. روغن موتور الف ساندرو به خوبی قطعات را روانکاری کرده و باید هنگام خرید به نکاتی توجه کنید. از جمله نکات مهم در خرید روغن موتور خودروی ساندرو شامل موارد زیر می‌شود.

  • بررسی استانداردهای مربوط به روغن موتور
  • توجه به ویسکوزیته روغن موتور
  • انتخاب نوع روغن موتور
  • رتبه‌بندی بنزینی یا دیزلی روغن موتور
  • چک کردن تاییدیه‌ها
  • بررسی قیمت روغن موتور

تقریبا با توجه به موارد فوق روغن موتور مناسبی خریداری خواهید کرد. فروشگاه رنو پخش، عرضه کننده روغن موتور الف ساندرو برای دارندگان این خودرو است. جهت خرید این محصول آن را به سبد خرید افزوده و اقدام به ثبت سفارش کنید.