روف ریل ساندرو پایه فابریک نقره ای


1,800,000 تومان

برای استعلام تلفنی محصول تماس بگیرید.

میتوانید با شماره 33969813 - 021 تماس بگیرید

ضمانت کالا

اصل بودن محصول

بهترین قیمت

پرداخت انلاین

پیشتبانی

ارسال با پست

این روف ریل با پایه فابریک میباشد که پایه ها به رنگ خودرو میباشد . رنو ساندرو در قسمت بالایی درب جلو و بروی ستون ساندرو دارای 2 عدد جای پیچ زیر نوار ستون و در قسمت میانی ستون نیز 2 جای پیچ برای نصب باربند  تعبیه شده است  . که برای نصب  روف ریل های مدل استپ وی بروی رنو ساندرو ،از 2 تا سوراخ جلویی استفاده میکنیم و به دلیل اینکه 2 تا جا پیچ بعدی  در قسمت میانی ستون وجود دارد ، 2 عدد سوراخ در قسمت عقبی ستون ایجاد میکنیم و سپس توسط مهره پرچ محلی برای نصب پیچ پایه های  عقبی روف ریل ایجاد میکنیم ( دلیل استفاده نکردن از سوراخهای میانی که بروی ستون رنو ساندرو میباشد این هست که طول روف ریل در این صورت کوتاه میشود و نمای زیبایی نخواهد داشت ).

این روف ریل ها دارای میل های آلمینیوم سخت کاری شده و پایه هایی از جنس پلاستیک نشکن تولید شده که قابلیت تحمل بار تا وزن 100 کیلوگرم را دارد . این روف ریل های شبیه به روف ریل های ساندرو استپ وی میباشد و از مزیت این روف ریل ها این هست که سقف خودرو سوراخ نمیشود و همچنین برای نصب آن از چسب استفاده نمیشود .

 این روف ریل ها بسیار راحت و توسط پایه های فلزیه  فابریک که برای رنو ساندرو طراحی شده اند نصب میشوند و براحتی قابل باز و بسته کردن میباشند.