پکیج تبدیل ساندرو به استپ وی


  • نوع خودرو: ساندرو
  • دسته بندی: قطعات بدنه
  • کد محصول: 4525544
  • شرکت سازنده : رنو
  • کشور سازنده : فرانسه
7,800,000 تومان

ضمانت کالا

اصل بودن محصول

بهترین قیمت

پرداخت انلاین

پیشتبانی

ارسال با پست

ساندرو یکی از پرطرفدارترین خودروهای شرکت رنو در ایران به حساب می‌آید که توسط خودروسازی سایپا و به کمک برخی دیگر از کمپانی‌های قطعه‌سازی ایرانی در کشور تولید می‌شود.

در ۲ مدل ساندرو معمولی و ساندرو استپ وی و در ۲ تیپ دستی و اتومات عرضه می شود.

ساندرو استپ وی به دلیل داشتن ظاهری مدرن طرفداران بیشتری در بازار دارد همپنین ساندرو استپ وی که جزء خودروهای کراس محسوب می‌شود.

ساندرو هاچ‌بک معمولی از نظر پیشرانه هیچ تفاوتی با نمونه کراس استپ وی ندارد  ساندرو سواران با هزینه بسیار کم و نصب این آپشن ها می توانند از لذت ظاهری وکاربردی این آپشن ها  برخوردار شوند.

 

 

 

  1. فلاپ دور گلگیر
     
  2. روف ریل
     
  3. رکاب
     
  4. دیفیوزر (محافظ سپر جلو)
     
  5. دیفیوزر (محافظ سپر عقب)
     
  6. برچسب STEPWAY روی درب خودرو
     
  7. کاور نقره ای دستگیره درب بیرونی
     

رنو ساندرو استپ وی از لحاظ فنی و با رنو ساندرو شباهت های زیادی داشته اما از به دلیل ظاهر بهتر از طرفداران بیشتری برخوردار است.

 

اختلاف ظاهری ساندرو استپ وی و معمولی 
 

فلاپ های روی گلگیر و رکاب با رنگ مشکی سپر جلو و عقب هارمونی زیبایی را تشکیل می دهد و روف ریل های روی سقف باعث بزرگتر جلوه دادن ظاهر خودرو نسبت به رنو ساندرو معمولی می باشد.

 

فلاپ های دور گلگیر رنو ساندرو استپ وی
 

یکی از مشکلات و گله های مالکان خودرو ساندرو بیرون بودن لبه های گلگیر است.

مخصوصا در زمان پارک و جابجایی اولین قسمتی که با موانع برخورد میکند و خسارت به خودرو شما وارد میکند و شما ناگزیرخواهید شد که  به صافکاری و نقاشی مراجعه کنید همین لبه های گلگیر است.
زه دور گلگیر (فلاپ کامل) رنو ساندرو که شامل 8 عدد فلاپ می باشد ساخت کشور ایران است و مانند زه‌های (فلاپ ساندرو استپ وی ) قابل نصب بر روی رنو ساندرو می‌باشد.

همچنین دارای پهنایی حدود ۱۰سانتی متر و ضخامت قابل توجهی بوده که از ضربات احتمالی به لبه گلگیر و سپر جلوگیری کرده و محافظ مناسبی برای لبه گلگیرهای رنو ساندرو می باشد.

این فلاپ ها شامل ۸ تکه می باشد و در هر قسمت از خودرو دارای دو تکه است که یک تکه بزرگ و یک تکه کوچک می باشد.

نصب این قطعه بسیار ساده و راحت است که با خار های تعبیه شده ,  محکم به لبه گلگیر نصب میشود.

 

رکاب رنو ساندرو استپ وی
 

رکاب فابریک ساندرو در دو طرف خودرو قرار می گیرد و باعث سهولت و راحتی راننده و سرنشینان هنگام سوار و پیاده شدن از خودرو میشود.

ساخته شده از پلاستیک فشرده و آلومینیوم با کیفیت است. دارای پیچ و مهره و سایر لوازم موردنیاز جهت نصب.

با استفاده از رکاب اتومبیل رنو ساندرو ، ماشین های کناری نمی توانند خودروی خود را به اتومبیل شما بچسبانند و رکاب در خودرو برای شما نقش یک محافظ را نیز بازی می کند تا خودرو صدمه ای نبیند.

با استفاده از رکاب ساندروایمنی و راحتی را برای خود و سرنشینان خودرو به ارمغان بیاورید.

 

روف ریل ساندرو استپ وی
 

روف ریل یا همان بار بند ساندرو با بهترین کیفیت ممکن و وزن بسیار کم و سبک و زیباییه خیره کننده و محصولی ساخت کشور فرانسه بوده و میتواند به زیبایی و کاراییه هر چه بیشتر خودروی شما کمک کند.

همچنین یکی دیگر از قطعاتی مبباشد که بر روی رنو ساندرو وجود ندارد. این قطعه دارای دو عدد پایه پلاستیکی و یک عدد میله آلومینیومی می باشد که در هر سمت از خودرو نصب می شود.

تحمل وزن تا 80 کیلوگرم که استاندارد جهانی تحمل وزن برای باربند میباشد را دارا میباشد.

همچنین پایه های پلاستیکی این روف ریل از جنس پلی آمید با 30 درصد الیاف میباشد که در قطعات با مقاومت بالا در خودرو سازی کاربرد دارد،تولید شده است.

این روف ریل توسط پیچ آلن که داخل مهره پرچی که بروی سقف قرار میگیرد نصب ومحکم میشود و هیچگونه چسبی در نصب این ریل استفاده نمیشود.

این روف ریل قابلیت نصب میل بار - گیره اسکی - گیره دوچرخه و باکس را نیز دارد.

 

محافظ سپر جلو ساندرو (دیفیوز سپر جلو)
 

محافظ فلزی سپر جلو رنو ساندرو استپ وی با دیفیوزر فلزی و براق و نوشته فلزی StepWay بر روی خود یکی از قطعات پرمخاطب و پرطرفدار برای دارندگان این خودرو به شمار می‌رود.

همچنین با ظاهر قوی و قدرتمند خود علاوه بر امنیت و محافظت از سپر جلو و جلوپنجره, نما و جلوه خاصی به قسمت جلو رنو ساندرو استپ وی می‌بخشد.

گارد یا محافظ سپر جلو رنو ساندرو استپ وی از جنس فلز و پلاستیک فشرده هست و با لوله تقویتی در وسط خود و قابلیت اتصال به شاسی, یکی از قطعات آپشن پرطرفدار و نیز تأمین‌کننده امنیت در این خودرو است.

رنگ اصلی این محصول مشکی مات است اما قابلیت رنگ شدن را دارد. این دیفیوزر را میتوان به وسیله  رنگ پلاستیک نیز رنگ کرد.

 

محافظ سپر عقب ساندرو (دیفیوز سپر عقب)
 

این محصول ضمن نصبی آسان دارای انعطاف پذیری و مقاومت بالا در برابر ضربه می باشد که تمام قسمت های محل نصب خود در زیر سپر عقب خودرو را می پوشاند.

همچنین قسمت زیرین سپر عقب نصب می شود و علاوه بر زیبایی از ضربات ناشی از برخورد با بلوک های سیمانی هنگام پارک خودرو جلوگیری می نماید.

دیفیوزر با کمک به سهولت و منظم کردن هوا به جریان هوای زیر خودرو سرعت بیشتری می‌دهد و باعث افزایش قدرت رو به پایین در خودرو می‌شود.

این افزایش انرژی باعث می‌شود که عقب خودرو بیشتر بر روی زمین فشار وارد کند و در سرعت‌های بالا (نزدیک به 100 الی 150 کیلومتر در ساعت) در جاده های پر پیچ و خم راحت تر حرکت کند و در اصل چسبندگی زمین و خودرو را تشدید می‌کند.

 

چراغ های رنو ساندرو و استپ وی
 

بیشترین آسیبی که در تصادفات خیابانی به خودروها وارد می‌شود، شکستن چراغ‌ها و مه شکن‌ها و سپر است.

خسارت‌های ناشی از این تصادفات عموماً با تعمیر درست می‌شود و ولی بعضاً به دلیل شدت ضربه نمی‌توان با تعمیر آن را برطرف کرد و ناگزیر باید آن‌ها را تعویض نمود.

چراغ های جلو به راننده کمک می کنند تا در تاریکی مسیر جاده را ببیند و درعین حال به ماشین های روبرویی نشان می دهد که اتومبیلی در لاین مقابل در حال حرکت است.

 

حالت های چراغ جلوی خودرو:
 

  • چراغ کوچک
     

  • چراغ‌های کوچک برای استفاده زمان‌هایی است که ما در تونل هستیم و یا محیط اطراف روشنایی روز آفتابی را ندارد مانند هوای بارانی و برفی
     

  • نور پایین
     

  • چراغ جلو نور پایین، نور ملایمی را توزیع می کند تا جلو و اطراف ماشین به اندازه کافی برای دید شما روشن شود و روشنایی آن، به حدی نیست که چشمان راننده خودروهای مقابل را آزار دهد.
     

  • نور پایین برای رانندگی در شب در شهر استفاده می‌شود. همچنین در خودروهایی که چراغ مه شکن جلو ندارند در هوای مه آلود باید از چراغ نور پایین استفاده کرد.
     

  • نور بالا
     

  • چراغ های نور بالا، نور را به صورت متمرکز توزیع می کنند که باعث آزار چشم راننده روبرویی می شوند و تنها باید زمانی از نور بالا استفاده کرد که ماشینی از روبروی شما نمی آید یا ماشین با فاصله دور می‌باشد که در جاده‌ها کاربرد دارد.

  • استفاده از نور بالا در شهر ممنوع است. همچنین در جاده‌های دوطرفه از نوربالا استفاده می‌کنیم و یا در حال سبقت از راننده مقابل هستیم باید از نور پایین استفاده بکنیم تا چشم راننده مقابل آزار نبیند.

    رنگ نقره ایی دستگیره های درب بیرونی و برچسب نوشته ی استپ وی دیگر تفاوت های بین ساندرو استپ وی و ساندرو معمولی می باشد.

 

سپر جلو و عقب در ساندرو استپ وی
 

سپر جلو رنو ساندرو استپ وی سفید از تولیدات اصلی پارس خودرو با کیفیت بالا در ساخت و مواد اولیه و همچنین قیمت مناسب ارائه می گردد.

هم اکنون در کشور ما رنو ساندرو و رنو ساندرو استپ وی تولید می شود، خودرویی که طبق ادعای شرکت سازنده در کلاس خودرویی کراس اوور کوچک شهری قرار دارد.

اکثر مشتریان بر این باور هستند که خرید رنو ساندرو معمولی و نصب این آپشن ها بر روی آن و تبدیل رنو ساندرو معمولی به رنو ساندرو استپ وی بسیار اقتصادی بوده و باعث صرفه جویی مبلغ 10 الی 20  میلیون تومانی اختلاف قیمت این دو مدل در بازار می شود. 

حتما هنگام خرید ساندرو معمولی و استپ وی به این تفاوتها دقت کنید و سند خودرو را چک کنید